fridapetterssons

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Frida Pettersson - 5 april 2013 22:55

Är det bara jag eller känns det veerkligen inte som fredag idag (?!?)
Visserligen har jag ingen koll på dagarna under loven, för alla känns som fredag men ändåå.

Johanna drog en spontanare hit ikväll, så vi har snackat osv. Egentligen vet jag inte vad vi gör haha, tiden bara går och vi gör väl inte så mycket. Ligger och beter oss som världens retads är typ det enda vi gör. Och skrattar, fy satans vad vi skrattar!!!!

Johanna åkte hem runt halv 10 och resten av kvällen har jag och hela la familia dansat just dance. Omg säger jag bara.. Haha!

Av Frida Pettersson - 5 april 2013 18:19

Hej idag är jag lite extra snygg!!

Av Frida Pettersson - 5 april 2013 17:40

Hej snyggingar!

Cyklade tillbaka hem till skogstorp strax innan 5-tiden, så jag kom hem för ett tag sen.
Vi snackade och kollade på Hunger Games. Jättemysigt!

Nu sitter jag här i min el soffo (hahaha leker spanskaproffs, fast man kan nog inte säga sådäär)
Nejmen ikväll kanske jag ska träffa besto som vanligt. Vet inte riktigt!
Ha det!

Av Frida Pettersson - 5 april 2013 12:30

Hej vänner och ovänner!

Nu ska jag ta cykla hem till Johanna och sedan cyklar vi direkt vidare till Hållsta och hem till Melina! Ska bli jättekul att ses alla 3 igen!

Ja men där stannar vi över dagen och är förmodligen ute mycket i detta fantastiska väder!

Hoppas ni alla får en toppendag. Hörs sen!!

Av Frida Pettersson - 5 april 2013 01:30

Klockan är mitt i natten och mitt topphumör har gått till att allt suger.
Hatar alla. Hatar att allt är så fejk. Hatar killar. Hatar verkligen allt.

Kommer förmodligen ligga vaken resten av natten och vara sur, orkar inte.

Av Frida Pettersson - 5 april 2013 00:02

Gissa vad jag gör? Om inte ligger i min säng och tooookbölar åt en film som varenda kväll. Denna kväll vart det "the impossible" och den var sååå sjukt vidrigt bra. Och hemsk.
Detta har ju blivit som någon slags standard för mig.. Kolla sorgliga filmer och gråta ihjäl mig varenda kväll. Har blivit en riktig filmnörd må jag säga. Helt sjukt!

Aja denna film rekommenderas starkt. Herregud säger jag bara.

Nu hade jag tänkt att kanske kolla på en till film. Visst klockan är 12 på natten men ändå vi har ju lov.
Jaja säger godnatt till er läsare nu. Puss!

btw thaaat bilder jag lyckades med förut innan jag gråtit sönder mitt fejs. Myyyycket het.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards