fridapetterssons

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Frida Pettersson - 7 april 2013 23:05

OH MY HOLY FUCK. Ligger i min säng och kommer kissa på mig när som helst men vågar inte gå på toaaa :'(

jaja tänkte bara meddela er om det, så ni vet liksom ! pusspuss.

Av Frida Pettersson - 7 april 2013 21:04

Åh herre min skapare hade inte den blekaste aning om att klockan redan är tio över 9. 
Känner bara att ohnoo. Pallar inte skola imorgon, speciellt inte att det är måndag.. 2 (?!?!?) otroligt sega no.lektioner samt vi äter typ jäättesent. Åh.. Kommer dö. 

Men nejdå, ska nog klara mig ändå! Får ju träffa min underbara klaass som jag saknar såå mycket ! Var alldeles för längesen. 

Kämpa folket, överlev måndagen imorgon! Haha nejmen, ha det ! Pusspuss !

 

Av Frida Pettersson - 7 april 2013 18:57

Jag är en tjej som har rätt mycket att säga, finns mycket där uppe i mitt huvud som behöver komma ut. Och som ni märkt skriver jag det mesta på min blogg. Om vad jag tycker om vissa saker, osvosv. Ja det kan handla i princip om vad som helst! Såna inlägg kommer komma upp då och då, när jag har något att säga liksom. Ni får tycka precis vad ni vill om det jag skriver, men att kommentera massa skit är bara onödigt. 
Så när jag ändå håller på kan jag lika bra fortsätta tänkte jag.. Finns en sak jag måste säga, mest riktat till er killar!

 

Jag är en tjej, jag vet allt om hur tjejer fungerar. Och jag ville bara säga en sak till er killar. Allt ni säger till en tjej, det behöver inte vara någon stor sak, och även om ni inte menar det som att såra så kan vi ta otroligt illa upp!

Och när ni påpekar typ varför vi sminkar oss, eller varför vi använder pusch-up osv. Vet ni varför eller? Allt är på grund av er. Vi vill bli uppmärksammade av er killar (vilket jag tror ni vill bli av oss också?) Och det kan såra mycket mer än ni tror. När vi försöker göra oss fina, allt på grund av er killar. För allt det killar säger till oss tjejer tar vi åt oss otroligt mycket av! Och får man höra något sånt, känner man helt plötsiligt att man inte duger till. För det är skitsvårt för oss att veta vad ni killar gillar. Ska man ha kurvor eller vara skitsmal, platt eller lockigt hår, blondt eller brunt, ska man vara lång eller kort, osminkad eller ha smink, urringade kläder eller är man slampig då? Ja det är verkligen skitsvårt. Känner ni igen er tjejer? Allt vi gör, gör vi för er. Så uppskatta förfasen att vi sminkar oss istället för att klaga på det, tex. 

 

Somsagt, öppen åsikt. Tyck vad ni vill om vad jag skrev men jag tror att dom flesta tjejer faktiskt känner igen sig. 
Denna text var inte riktad till någon speciell, ville bara säga det liksom.

 

Av Frida Pettersson - 7 april 2013 18:26

Idag är det somsagt söndag vilket betyder sista dagen på ett bra påsklov och skola imorgon. 

Sedan är det bara hålla ut till sommarlov, längtar så jag tror jag dör.

Nejmen jag är vanligtvis den tjejen som längtar tillbaka till skolan och träffa alla vänner osv. Men just nu känner jag mig inte alls speciellt taggad. Alla hemska lektioner som man sitter och fasar för, usch och fy.

 

Enda positiva är väl att jag och Johanna ska börja köra på våra årliga rutiner när det börjar bli vår och under sommaren genom att cyyykla till skolan och så möts vi och glider in på skolgården lite coolt tillsammans ! Underbart !

 

 

Av Frida Pettersson - 7 april 2013 15:21

Hej hörrni, och förlåt att jag typ inte bloggat idag heller! Det får ni leva med.

 

Drog en sista sovmorgon imorse för imorgon sätter skolan igång igen. Roligt eller inte, kan man se det hur man vill men börjar gör den iallfall!

Frukosterade med en smoothie och sedan gick jag ut och sprang i solen. Gick rätt segt med tanke på att jag sprang igår med, men pallrade mig igenom lite drygt 3 km, haha kämpa! Sen styrka osv när jag kom hem. 

 

På eftermiddagen har jag haft spa, lyckades som vanligt cutta upp hela mig, ajaj. 

Jaja, nu ska jag umgås med syster min. Pusshej !

   

otroligt gosiga kläder när man är nyduschad !

Av Frida Pettersson - 7 april 2013 14:36

FML DET SNÖAR IGEN?!? LIKSOM NOOOOOO.

Men ärligt, varför bor jag ens här i detta land? Usch och fy.
Btw inte för att snön syns särskilt bra på bilden men jag menar ändå.. Det snöar faktiskt.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards