fridapetterssons

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Frida Pettersson - 9 april 2013 22:23

Ligger i min säng och bara myser. Skriver med lite kul folk på kik osv.
Måste försöka sova tidigare idag för har somnat väldans sent de senaste dagarna.

Imorgon är det onsdag och det blir antagligen en bra dag i skolan! Bara Johanna som saknas, stackarn har opererats idag. Saknar dig brori!

Pusshej!!

Av Frida Pettersson - 9 april 2013 21:19

Töntar mig lite på snapchat

Av Frida Pettersson - 9 april 2013 20:27

Ibland undrar jag hur jag lyckas med dessa bilder.. Beundrar mig själv.

Av Frida Pettersson - 9 april 2013 20:14

Hade en otroligt bra dag idag tillsammans med killarna i klassen, bääästa ni!!
Efter skolan tog jag bussen ner till stan tillsammans med Casperii, vinkade av han och mötte upp Alex på stan en snabbis.

På la kvällen har jag varit inne i stan igen och promenerat lite samt gått på stan med min otroligt retarded syster, lavio anyway.

Just nu sitter jag i min älskade säng like standard och myser i min onepiece som jag återfann nyligen, mycket bra!
Vi hörs när vi hörs, pussisar!

Av Frida Pettersson - 9 april 2013 16:41

Hej finaste läsare!

Har haft en väldigt bra dag, men berättar mer om det senare för nu ska jag iväg lite med min la familia.
Tänkte bara säga det så ni vet vart jag håller hus liksom.

Ha det bra så hörs vi sen, pussar!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards