fridapetterssons

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Frida Pettersson - 11 april 2013 21:08

Är så himla glad, men samtidigt rädd.. Aja fokuserar på det positiva istället
Sitter i min säng och myser och snapchatar med lite kul folk!

Ha det bra ni också puss!

..

Av Frida Pettersson - 11 april 2013 20:21

Har bestämt mig för jag ska vara nöjd med min kropp.
För det är skitjobbigt när man inte känner sig lika fin som alla andra.
Får väl göra vad som krävs. Min mage ska bli fiiiin till i sommar.

Av Frida Pettersson - 11 april 2013 20:06

Förlåt att jag är så seg på bloggen nu för tiden, har helt enkelt inte tid förens vid kvällstid.

Hade en helt ok torsdag, tur att mina fina vänner räddar dagen!
Efter skolan stack jag till Coop med mamma och handlade, sedan hem och käka lite.
Har sen vart så duktig så jag tog och pluggade lite, fast bara lite..

Har inte så mycket mer att säga.. Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards