fridapetterssons

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Frida Pettersson - 12 april 2013 19:23

Firade in helgen med kebab och är nu äckligt spymätt och förmodar att jag dör snart, oh jesus..

 

Vart helt plötsligt på väldigt bra humör för jag fick veta att min syster är på läger hela helgen, så då har jag hela övervåningen för mig själv och kan låta hur mycket jag vill, whoopa! Haha inget elakt till dig, för jag vet att du kommer läsa detta men du får helt enkelt ha förståelse ;)

 

Denna fredagkväll kommer väl antagligen bli lite småtråkig, har inte speciellt mycket att göraa.. 

Får väl överleva ändå, haha!

 

 

Av Frida Pettersson - 12 april 2013 18:17

Hej på er!

Skönt att vakna upp idag och inse att det är fredag och helg nu, och en dag närmare sommarlov!

Jorå min fredag rullade på fint, på kompissidan iallfall. Lektionerna var väl lite sisådär lagom långtråkiga. 

 

Vädret är tråkigt och grått, enda pluset med regnet som kom förut var att snöb smälte bort lite mer, woho!
Nejmen har hört att i helgen börjar våren "på riktigt" så det känns ju bra!

 

Ha en fortsatt bra fredag allihopa, pussar!

 

 

jag och älskling. 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards