fridapetterssons

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Frida Pettersson - 18 april 2013 23:04

Förlåt för sura och deppiga inlägg förut, var inte på alltför bra humör..

Ligger nu i sängen och skriver med min brori på kik och snapchatar med min andra brori och håller på och garvar ihjäl mig åt alla fina bilder jag får av han, omg, bästa!
Älskar er två bästa vänner, och Johanna då, dundergänget.

Sååå het

Av Frida Pettersson - 18 april 2013 20:26

Haha omg, så fucking arg. 
Ett moment där jag bara vill cutta upp första människa som irriterar mig, och jag vet precis vem som står först på min hat-lista just nu. 

Seriöst, jag är så äckligt orättvist behandlad, hoppas verkligen du inser nån gång att du inte är nån kung. Du har inte alltid rätt. Lär dig förfasen att se skit ur andras synvinkel också, när det är det enda du ber om att vi andra ska göra.

Visa lite respekt, har så jäkla mycket att säga dig. Så fruktansvärt arg, bäst för er att inte prata med mig nu. 
Och glööööm att jag tänker plugga, glöm allt. Jag ska bort härifrån. 

 

 

Av Frida Pettersson - 18 april 2013 19:22

Är väldigt seg på bloggen just nu, pga massa plugg, ingen inspo och helt enkelt annat för mig. Blir ändring på detta sen, ni märker väl. Men just nu kommer min blogg kanske inte vara vääärldens roligaste.

Torsdag idag och det var en bra dag. Började dock med att cykla till skolan i spöregn och vart pissblöt. Under förmiddagen hade vi buffert, lugnt och skönt.
Imorgon = fredag = heeelg. Skitbra!

Nu borde jag egentligen plugga, svårt no-prov samt spanskaläxa till imorgon.
Pusshej!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards