fridapetterssons

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Frida Pettersson - 20 april 2013 23:12

Förstörd.

You have won you can go ahead tell them. Tell them all i know now, shout it from the roof tops, write it on the sky line. All we had is gone now.
Tell them i was happy, and my heart is broken, all my scars are open. Tell them what i hoped would be impossible.

oj

Av Frida Pettersson - 20 april 2013 22:24

Har haft en toppenkväll, skriver mer om det imorgon.
Asså ber om 1000 gånger ursäkt för att min blogg bokstavligt talat SUGER just nu, men jag orkar verkligen inte.. Har inte alls nån blogglust, ingen inspo, ingenting att skriva om, inga bilder att lägga upp, och jag orkar helt enkelt inte. Blir säkert bättre om ett tag, men funderar på att ta lite bloggpaus tills dess? Aja vi får se..

Tänkte bara säga det, pusshej.

Av Frida Pettersson - 20 april 2013 14:37

Denna dag började pinsamt dåligt, vaknade helt klart på fel sida och var dödande arg hela förmiddagen.
Gick ut och solade en stund, sedan bakade jag och syster min. Fast vi failade och vårat försök till stora chokladmuffins som skulle bli som på espresso house liknade istället brända stenar, haha.

Nu sitter jag i soffan med sis och gör inte så mycket.
Ikväll ska vi över till farmor och farfar och bli lite feta, inte världens roligaste lördagkväll precis men vad gör man inte för lite kinamat. Hatar min kropp, men mat är gott.
Peace .


Vi bjuder på 2 fina bilder

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards