fridapetterssons

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Frida Pettersson - 25 april 2013 21:18

Känner bara att godnatt världen, är pigg men vill bara lägga mig i sängen. 

Mitt rum är ett kaos, och alla affischerna jag satte upp igår kväll hade jag tydligen satt upp väldans dåligt för allt ligger som ett pappers-kaos i en hög på golvet, ja det hade tydligen ramlat ner..

Har spanskaläxa till imorgon som jag inteee har gjort. Orkar inte göra heller. Fuck mina betyg alltså.

 

Och som pricken över i har jag gått och blivit fet. Äter hela tiden, mitt godisförbud bröt jag efter en dag och jag har typ slutat träna. Haha nejmen gud vad jag klagar, men ja så kan det vara. 

Ska hoppa ner i sängen nu, och justja, ska ta spruta imorgon. Förmodar att jag kommer dö. Fy satan. Usch. 

 

Jag älskar dig bebis!

 

Av Frida Pettersson - 25 april 2013 18:53

Underbart att vakna upp till skinande sol imorse! Tog mig till skolan och hade en väldigt bra skoldag tillsammans med mina favoriter och toppenväder. 

 

Efter skolan stan med Johanna för att ta oss till bikbok eftersom det var 50% i hela butiken. På bussen på vägen dit blev det knaas, har aldrig någonsin varit så arg och villig att mörda. Blev så frustrerad så började typ böla när jag hoppade av bussen. Och efter det var jag arg i princip resten av dagen.. 

Åkte till tunapark istället för det var riktigt kaos på stan, köpte 2 saker kanske slänger upp bild sen.. 

 

När jag kom hem började jag typ böla så fort jag kom innanför dörren, har burit på denna vidriga ilska och frustration under hela dagen och kunde inte hålla den inom mig längre (slutade med tårar för jag var så arg)
Tänka sig vilka idioter det finns här i världen, förtjänar inte att leva.. 

 

Nu ska jag ta ett varmt bad och tjocka mig, palla bry sig om nånting längre. Peace

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards