fridapetterssons

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Frida Pettersson - 26 april 2013 22:17

Hej på er!

Har nu lagt mig i sängen och gosat ner mig. Är skittrött men ska inte sova riktigt än.

Imorgon ska jag på loppis tidigt på morgonen så måste gå upp väldans tidigt. Kämpa!
Vi hörs , puss och kram!

Bjuder på ful bild .

Av Frida Pettersson - 26 april 2013 21:00

Åh vilken lättnad med fredag och helg, gillaar't!

Skoldagen rullade på finfint. Enda minuset var spruta i förmiddags.. Gick väl som vanligt. Tårar, svimfärdig. Men jag klarade mig igenom sista sprutan iallfall så nu är skiten avklarat.. 

 

Efter skolan hänkade jag som vanligt med mina favoritgrabbaar ner till konsum. Satt på berget och snackade i lite mer än en timma, åh sataan vad mina magrutor växte! Längesen jag skrattade så mycket. Herregud vad ni är bra hörrni!!

 

Nu sitter jag proppmät här och bloggar och fixar och trixar lite med nya luren. Haha herregud, känner mig retard. 

Hoppas ni haft en bra fredag än så länge!

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards