fridapetterssons

Alla inlägg under april 2013

Av Frida Pettersson - 25 april 2013 18:53

Underbart att vakna upp till skinande sol imorse! Tog mig till skolan och hade en väldigt bra skoldag tillsammans med mina favoriter och toppenväder. 

 

Efter skolan stan med Johanna för att ta oss till bikbok eftersom det var 50% i hela butiken. På bussen på vägen dit blev det knaas, har aldrig någonsin varit så arg och villig att mörda. Blev så frustrerad så började typ böla när jag hoppade av bussen. Och efter det var jag arg i princip resten av dagen.. 

Åkte till tunapark istället för det var riktigt kaos på stan, köpte 2 saker kanske slänger upp bild sen.. 

 

När jag kom hem började jag typ böla så fort jag kom innanför dörren, har burit på denna vidriga ilska och frustration under hela dagen och kunde inte hålla den inom mig längre (slutade med tårar för jag var så arg)
Tänka sig vilka idioter det finns här i världen, förtjänar inte att leva.. 

 

Nu ska jag ta ett varmt bad och tjocka mig, palla bry sig om nånting längre. Peace

 

Av Frida Pettersson - 24 april 2013 19:24

1. Är du kär?: Nej

2. Har du snusat?: nej!

3. Bästa tjejkompis?: Johanna!

4. Bästa killkompis?: haha har många sjukt bra killkompisar, men Arvid och Oscar är jag väl tajtast med om man säger så!

5. Har du legat i sängen brevid en kille?: ja

6. Har du blivit slagen allvarligt?: nej!!

7. Tar du droger?: Absolut inte!

8. Har du pussat en tjej?: ja

9. Hatar du någon?: ohja

10. Älskar du någon?: Men ja!

11. Har några av dina vänner svikit dig?: ja

12. Har du djur?: yes, en vovve!

13. Har du legat brevid en tjej i sängen?: haha men jaa

14. hatar du dig själv?: Nej, kan väl hända då och då men annars nej!

15. Har du någon sjukdom?: nej!

16. Har du skämt ut dig för den du gillar?: Jarrå

17. Har du en plattång?: men ja

18. Har du en bror?: nej, fast ser mina killkompisar som mina bröder , ohyes

19. Har du sjukt bra humor?: Bästa i världen, tillsammans med min själsfrände, fyfaasen asså!

20. Är du brunett?: Japp, stolt brunett. 

21. Gillar du att stå i duschen i flera timmar: Det är väl aldrig fel

22. Har du skilda föräldrar?: nej. 

23. Har du sagt bög till en kille?: Japp

24. Har du sagt fitta till en tjej?: haha, yes!

25. Har du fuskat?: jaa

26. Har du en teve på ditt rum?: nej :(

27. Har du en syster?: Yesbox, 2 st. 

28. Har du bruna ögon?: nej

29. Gillar du att fota?: ja

30. Hjälper du dina vänner?: Stöttar dom till 1000 av hela mitt hjärta, finns alltid där för alla!

31. Gillar du tacos?: Älskaaar 

32. Tycker du att du är söt?: Sällan, oftast inte

33. Har du dansat?: Beror på vad ni menar med det, men jag har faktiskt gått i dans i ca 5 år så ja. 

34. Har du spelat fotboll?: Aldrig i lag, men annars!

35. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: jadå

36. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får?: Kan kan jag väl men aa..

37. Äger du en locktång?: ja!

38. Borstar du tänderna morgon och kväll?: men ja!

39. Gillar du kläder?: Älskar kläder!

40. Hatar du falska vänner?: kan väl inte påstå att jag gillar dom precis.. 

41. Älskar du någon nu?: Av hela mitt hjärta!

42. Har du gråtit inför en vän?: jaa

43. Kan du sjunga?: Kan kan jag väl, bra vettefasen men jag kan. 

44. Säger du vad du vill?: ja!

45. Vad är hela ditt namn?: Frida Victoria Pettersson

46. Kan du prata spanska?: Lite 

47. Är du under 1.60?: Nej

48. Älskar du sommaren?: Det  bästa som finns här i livet, avgudar sommaren!

49. Älskar du vintern: Usch nej!

50.  Brukar du sjunga i duschen?: Ohyes

51. Har du hoppat ut genom ett fönster?: ja

52. Gillar du att städa?: Kan vara bland det vidrigaste som finns, så nej. 

53. Gillar du att shoppa?: jaa, underbart!

54. Klarar du dig själv?: haha vettefasen, det tror jag inte ;)

55. Är du klantig: Om jag är!

56. Sminkar du dig innan skolan?: ja

57. Har du träffat en kändis?: jaa

58. Har du åkt någonstans utan att du får?: haha ja

59. Vill du bara bort ibland?: ja. 

60. Har du tältat?: Jaa

61. Har du lekt med levande ljus?: Yes!

62. Är du singel?: Singel och lever livet!

63. Har du åkt flygplan någon gång?: Jaadå

64. Är du romantisk?: Antar det

65. Är du blyg?: haha nej

66. Har du haft ett seriöst förhållande?: ja. 

67. Vem vet mest om dig?: Johanna

68. Vad gör du på fredagkvällar?: Varierar. Antingen är jag ute med mina kompisar, eller typ filmkväll eller bara hemma och tar det lugnt.

69. Bästa filmen du någonsin har sett?: Svårt eftersom jag är filmtokig och det finns hur många bra som helst, men måste nog ändå svara "the notebook" på den. 

70. Har du någonsin varit full?: nej!

71. Saknar du någon just nu?: ja

72. Hur mår du idag?: Bara bra

73. Bästa minnet från sommaren?: Herregud ungefär omöjlig fråga, hade tusentals underbara minnen. Men Grekland, lidingö + stockholm med nellie och johanna, alla fotbollsmatcher (skogstorps p99 for life) alla underbara sommarkvällar med vänner, allt! Allt var så jäkla underbart!

74. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?: Grekland

75. När var du där?: Förra sommaren

76. Har du fått ig på ett prov?: Bara på vissa delar, inte på hela provet. 

77. Vill du ha tillbaka något av dina ex?: Nej!

78. Vilken klass går du i nu?: 7b 

79. Vilken skola?: Skogstorpsskolan

80. Vad är det bästa med dig?: Min humor, helt klart ! Och att jag är väldigt snäll och bryr mig om folk. 

81. Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt utseende, fast håller inte med dom.. 

82. Har du lätt att få folk att skratta?: Haha ja jag antar det. 

83. Hur lång är du?: 1.64 

84. Vilken storlek har du på kläder?: xs/ s

 

Av Frida Pettersson - 24 april 2013 19:09

Haft en bra dag, skolan var väl inga direkta problem. 

Fint väder imorse, bara det att det blåser som satan. Nu regnar det sorligt nog, när kommer sommaren?

 

Har inget att skriva om direkt, är fortfarande otroligt deprimerad över Justin Bieber, skulle göra vad som helst för att få se honom. Ska ta mig ner till konsum och köpa specialnummret från FRIDA-tidningen som handlar om Justin Bieber, man får typ tusen affischer osv. Bara för att bota ångesten lite, ska fylla hela min dörr med bilder på han!

Om en timma (lite mer faktiskt) ska jag åka och hämta en telefon tillsammans med mamma. Min har ju pajat så har köpt iphone, så jag har mobil åtminstonde. Så det känns bra. Puss!

 

         

snälla bara ta mig tillbaka dit fort som fasen! Aja får nöja mig med att komma dit i sommar.. 

Av Frida Pettersson - 24 april 2013 10:07

Hej på er!

Sitter på jordens tråkigaste och längsta no-lektion och lite halft dör. Tog chansen att blogga lite eftersom jag skriver från data just nu. Skönt iallfall att detta är sista lektionen för idag, sen har vi bara elevens val och det är luugnt och skönt!


Ha en jättebra skoldag allihopa, puss!

bild i repris på mig och babe  

Av Frida Pettersson - 23 april 2013 21:16

Hade en fett dålig skoldag.. Var på äkta pms humör mot allt och alla. När jag skulle hem var det 2 brudar jag inte är direkt dunderförtjust i precis som stog och glodde som fasen. Har irriterat mig på dom hela dagen.. Fick världens rage för dom glodde som sataaan, så var tvungen att prata högt och tydligt om hur dumma i huvudet dom var och drämde sedan igen dörren.. Oups.

Efter skolan stan med Johanna, gjorde sjukaste sakerna. Först prövade vi bara kläder, sedan stötte vi på en viss person som vi James bondade oss efter och spionerade, haha sjuka är vi.
Vi drog även en spontanare på donken för finmiddag.

Har nyligen kommit hem från min promenad med bästo som slutade med att vi satt på skolgården, sedan kom våra homies dit lite spontan så vi satt och snackade med dom 1 timma eller nåt.
William och oliver var så himla snälla så dom skjutsa hem mig, brooes.
Puss!

Av Frida Pettersson - 23 april 2013 18:43

Hej godingar !

Min skoldag var inte den bästa, resten av dagen har snarare varit helt tvärtom.
Säger som jag alltid säger, men tar allting sen för nu ska jag ut i finfina vädret på pw med bästis.

Ha det bäst så hörs vi förmodligen sen, pusssaar.

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 22:12

Stack somsagt ut på en löptur såhär på kvällskvisten runt 8 snåret.
Det gick sååå bra, åh vilken himla kick det är att träna. Vart bortåt 6-7 km i jäkligt bra tempo för att vara mig.
När jag kom hem fortsatte jag med lite styrka och olika övningar, så ja nu känns det bra i kroppen må jag säga.

Sitter nu i sängen med en riktig good smoothie full med protein och vitamin. Gjord av björnbär, vinbär, blåbär, banan, och mjölk för er som undrar ;)

Blir att krypa ner under täcket och försöka sova om ett tag, godnatt allihopa och ha en bra morgondag!

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 18:52

Skrev med min saknade homie för ett tag sen, och sitter och gråter lite smått eftersom hon informerade mig om att hon hade suttit utanför hotellet där Justin Bieber bodde på, tror ni inte han kommer ut för att förflytta sig till sin turnébuss, och han stog 2 fucking meter från henne, 2 meter??! Tror ni inte jag började böla liiite eller när hon berätta det..

Om inte ens 10 minuter ska du uppträda, men jag kan inte se. Är så oerhört avundsjuk på alla som får vara där och bara se dig, min livs största dröm. Nu kan ni vara lyckliga resten av livet.
Är så otroligt frustrerad, min enda chans men jag får inte se dig. Min förebild, pojkvän, idol, älskling.
Har sagt det förut säger det igen. Jag älskar dig.


Min livs största dröm att få vara en av dom som står där i publiken.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards