fridapetterssons

Alla inlägg under april 2013

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 18:26

Drar mig en funderare på om jag kanske borde gå ut och springa lite i spöregnet, ja så får det bli.
Har ju blivit lite väldans lat på senaste må jag säga, så det är bara att pallra sig ut! Dessutom är det perfekt löpväder enligt mig, regnigt och bra. Underbart!

Hörs!

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 18:11

Hade en toppenkväll tillsammans med min babe igår.

Cyklade runt i skogstorp som kungar och insåg att det fanns hopp för både mänskligheten och sommaren, för vet ni vad?? Vi mötte massssa vi kände, wohooo.

Ja ni förstår att under vintern här i skogstorp ser man inte en levande kotte utomhus. Men på sommaren är det helt tvärtom, alla är ute all the time och vi är som en enda jättefamilj haha.
Om det råkar vara så att du någon gång av någon anledning befinner dig i skogstorp och känner dig lite ensam är det bara att gå till antigen orrliden eller Konsum för där är det folk dygnet runt, haha så mysigt i vår lilla håla på sommarn!

Men aja för att komma till sak, åkte vi ner till Konsum och köpte choklad sedan mot orrliden i vårt standard-bås där vi satt och njöt.

Bjuder på bilder från igår. Vi lyckades som vanligt ha EXAKT samma kläder på oss, sjukt ... Samma sak hände idag, haha.

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 17:26

Hej hörrni !

Sitter i min säng invirad som en burrito i mitt täcke, kollar ut genom fönstret och insåg just att det regnar. Haha ojoj vad dramatisk jag låter..

Har haft en bra dag med alla mina broes, och ja Johanna räknas in där.
Allt är väl bra förutom vädret, liiite besviken faktiskt.

Ska sluta prata om vädret nu och fortsätta göra ingenting. Puss!

Lockigt hår idag också!

Av Frida Pettersson - 21 april 2013 21:09

Måste först och främst berätta, somsagt hände det lite saker igår kväll som fick mig att må dåligt och gråta. Men sedan snackade jag med Arvid resten av natten, och jag insåg att jag behöver ingen jäkla pojkvän för att må bra. Jag har mina vänner, och nu även fint väder och snart sommar, och det är verkligen allt jag behöver! Sååå himla lycklig, ni kan ju bara ana jag som tjatar om sommaren 24/7 hur underbart  det är nu när vädret är som det är och allt är perfekt. 

 

Jaja, om idag då. Solade någon timma vid lunchtid, fattar ni hur underbart att kunna ligga i bikiniöverdel och solen bränner, plus jag fick rand, underbaaart! Åkte till stan med mamma och sis sen, fick äntligen mina shoorts!!

Nu på kvällen har jag ju träffat darling, vi hade det prima! skriver mer om det sen förhoppningsvis, ska bara få lite bilder skickade från henne. 

 

Av Frida Pettersson - 21 april 2013 18:40

Har haft en helt fantastisk dag och ska nu ut och träffa bästavän!

Tar allt om dagen senare, har inte tid nu. Men ni kan få en liten bildbomb på bilder från idag, enjoy!
Pusshej finaste ni!

 

           

Av Frida Pettersson - 21 april 2013 18:19

Åh herre min jesus, vettefasen vad jag ska säga kommer med bortförklaringar hela tiden om att jag inte har tid, lust osv med bloggen. Det är ju iochförsig sant, men ändå. Får se hur det blir det där med bloggpaus, älskar ju att blogga men inte när man inte har någonting att blogga om.. aja, förlåt förlåt förlåt för att det är som det är just nu!

Tänkte dra en snabbis om gårdagen. Travade hem till farmor och farfar mot kvällen, käkade gott och åt alldeles för mycket. 

Strax innan 8 cyklade jag och sis hemmåt, på vägen mötte vi johanna som skulle ut och gå. Så vi drog en spontanare, frågade om hon ville med hem till mig och så skjutsade jag henne hem till mig. Vi satt på studsmattan min och snackade och hade mys, sommarkänslor. Hon åkte hem vid halv 10 igen. 

 

Berättar om min dag snart, hinner inte mer för ska ut och träffa johanna. Puss! 

 

 

Av Frida Pettersson - 21 april 2013 00:38

Stark nog att le, trots allt som händer!

Av Frida Pettersson - 20 april 2013 23:12

Förstörd.

You have won you can go ahead tell them. Tell them all i know now, shout it from the roof tops, write it on the sky line. All we had is gone now.
Tell them i was happy, and my heart is broken, all my scars are open. Tell them what i hoped would be impossible.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards