fridapetterssons

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Frida Pettersson - 1 maj 2013 22:08

Har faktiskt tränat ikväll, stack ut och sprang vid 8-tiden. 4 km löp sedan styrka och massa olika övningar, känns bra i kroppen nu.
Har nyligen tagit en dusch och ligger nu i sängen och skriver med världens finaste vänner, sjuka är ni men jag älskar er ändå!

Blir att försöka sova om inte alltför länge, hahahah nej skojade bara jag ska inte sova inte.
Imorn är det torsdag vilket även kan tolkas som peddotorsdag om man går i 7b på skogstorpsskolan, världens bästa!

Aja, puss på er !

Av Frida Pettersson - 1 maj 2013 16:53

Rensade min garderob och hittade lite som jag inte vill ha kvar. Blir ingen direkt bloppis eftersom det var lite för lite för att kunna kallas bloppis. Men aa. Om ni är intresserade är det bara höra av er!
Ni kan i princip skriva vart som helst, på facebook, eller kommentera detta inlägg eller på kik t.ex. 
KIK: fridaapettersson
Och var inte blyga, lovar att jag inte bits! Haha nejmen behöver bli av med detta så hööör av er till mig. Puss så länge

 

 

 

Shorts från bikbok, storlek S . 75 kr

Ni ser ju ungefär på bilden men dom är lite oreange-röd-rosa haha nåt sånt!

 

 

 

Stickad tröja från H&M, storlek XS. 40 kr.

 

 


Linne från H&M, använt ca 2 gånger. Storlek S , 40 kr. 

 

 

 


Svart t-shirt från ginatricot, storlek XS. 30 kr. 

 

 

 

Linne fårn H&M, storlek XS. Knappt använt. 50 kr. 

 

 

 

Svarta shorts med svarta paljetter på, använda 1 gång. Storlek S. 100 kr. 


Av Frida Pettersson - 1 maj 2013 15:24

Tiden bara flyger iväg, vilket enligt mig är både positivt och negativt. Vintern är borta och nu börjar allt det roliga, men det negativa är att tiden går så himla fort när man har kul. Det känns som att snart är det vinter igen, och sen är det ju det där med att växa upp osv.. Har verkligen ångest på riktigt, vill inte bli vuxen, vill inte börja gymnasiet, klarar mig inte utan min klass. Åh, får panik..

Jaja, idag är det iallafall första maj, och det är nu allt sätter igång, allt kul. Allt jag tjatat om i år och dar, det enda jag bloggat om. Sommaren är påväg och jag är lyckligare än någonsin.
Maj kommer bli en fantastisk månad, kommer spendera den med dom jag älskar mest och jag kommer leva livet.
Aldrig mått såhär bra.

Av Frida Pettersson - 1 maj 2013 13:41

Tänkte ta och skriva en bibel om min fantastiska kväll igår, hoppas ni orkar läsa.

Åkte hem till Johanna vid 7, fixade oss, och taggaade inför kvällen.
Vid halv 8 stack vi till orrliden där vi håller till varje Valborg. Hängde runt där med lite folk, osv. Vid 9-tiden stack vi hem till en kompis (jag, Johanna, Oscar, sporre, Sandeberg och Casper) och hängde där ett tag.
Var där runt en timma eller nåt, sen tillbaka till orrliden och skolgården där vi tog massa yolo bilder.
Kollade på fyrverkerierna vid 10-tiden sedan stack vi samma lilla dundergäng tillbaka hem till en av oss där vi hade eget hus och hade det bääst.
Vid halv 12 skulle killarna hem så Johanna och jag startade ett taxibolag med våra cyklar och skjutsade hem allihopa. Kom hem till Johanna igen vid 12-tiden. Myste i hennes säng och snackade massa innan vi somnade vid halv 2 nån gång.

Ville bara tacka alla er som gjorde min kväll och natt till den helt klart bästa och ett minne man inte glömmer. Ni vet vilka ni är , bästa bästa ni älskar er såå mycket!
Våran sommar kommer bli jordens bästa. Fasen vad bra jag mår.

Av Frida Pettersson - 1 maj 2013 00:56

Ligger just nu i Johannas säng och har det tokmys, båda är tokdöda så det blir nog att sova för vår del om ett tag.

Tänkte bara informera er om att jag har haft jordens absolut bästa bästa kväll, och att jag är lyckligast i världen. Ungdomen är den absolut bästa tiden här i livet, fyfan inga ord kan beskriva hur bra jag mår just nu!
Tar allt om kvällen och natten när jag har tid, förmodligen imorgon.
Tills dess får ni nöja er med en riktig bildbomb. Fy satan vad jag älskar er allra bästavänner, ni är bara alldeles för bra!!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards