fridapetterssons

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 21:37

Ligger i sängen och har panikångest, har precis snackat med Johanna i telefon.
Udda samtal, vet inte riktigt vad jag ska säga..
Vet att jag sa att jag mår så himla bra, och det stämmer faktiskt. Men ibland händer det saker, som inte är förväntade.
Kommer förmodligen må underbart snart igen, eller ja det beror på vad som händer. Men just ju, precis just nu ligger jag i min säng. Tankarna går, känner hur tårarna och paniken tränger sig fram. Hur ska jag kunna sova nu?

Vill bara att du ska veta hur mycket jag uppskattar all kärlek jag ger och får av dig, min livskraft det kommer förevigt vara vi två vad som än händer.

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 20:50

Ändrade planer för kvällen. Vart ingenting med Johanna.
Istället stack jag ut på pw med mammsen (igen haha) och nu har jag nyligen avklarat jordens styrkepass, kände hur musklerna växte. Haha nejmen, tufft var det.
Använde mig utav en skitbra app, kan skriva vad den heter sen för just nu står huvudet still.

Ska käka något sen njuta av torsdagkväll.
Tackar för mig nu och låter er kolla massa bilder istället, haha!

Haha alltid mami och jag att ta massa random kort, skiter i hur jag ser ut och ja jag vet att jag är smidig.
Thats how i do it.

.

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 18:08

Och det roliga är att du gör precis som alla andra egentligen, du har bara inte insett det än. Men tro mig, jag har.

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 17:08

Hej igen!

Är ensam hemma just nu och har bara bra.
Ikväll planeras träning och ska även hinna ut och träffa Johanna. Jag menar är det fint väder kan ni räkna med att ni hittar mig och Johanna ute i skogstorp någonstans, haha!

Blir nog en bra kväll. Städa rummet ska jag hinna med också!
Jarrååå, haha ses!

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 17:03

Hej på er !

Först och främst, är det bara jag eller känns det verkligen inte som torsdag idag? Jag har gått runt hela dagen och trott det var måndag eller tisdag..
Men det är ju hursomhaver bara bra eftersom det betyder ju att det är fredag imorgon!

Haft en bra dag med käraste vännerna. Finns inte så mycket mer att säga, hände inget direkt speciellt.

Hörs sen , puss

Så gåre när man egopicar med min mobil brori

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 13:34

Sitter på slöjd lektion, slutar om 10 min sen idrott som sista lektion.
Jag och Johanna har tagit tag i vårat liv och börjat arbeta på slöjden, applåder och grejer för oss.
Nejmen vi bygger en egen liten fin sak, slänger upp bild på den när den är klar, hahaha!

Nu ska jag dra , peace.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards