fridapetterssons

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Frida Pettersson - 4 maj 2013 22:43

Åkte somsagt och mötte Johanna vid Konsum förut, vi drog en spontanare gick in och handlade massa gott åkte hem till mig, packade med oss massa filtar osvosv sen stack vi till rosenfors.

Vi satt där på bryggan , myste och hade det bara bra.
Vid halv 10 vart det alldeles för kallt, plus vi vart jagade av en vidrig spindel så jag vrålade över hela skogstorp så vi stack hem till mig igen.
Vi har precis kollat klart på en film, nu har vi bunkrat upp oss i min säng.
Ska äta ännu mer tills vi spyr, sedan sova för båda är dötrötta.

Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag har, puss!

Av Frida Pettersson - 4 maj 2013 20:47

Kvällen spenderas på vårt place (bryggan i Rosenfors) med massa gott.
Bara att komma hiit, ni får höra mer sen.
Puss så länge

Av Frida Pettersson - 4 maj 2013 18:51

Hahaha nolife

Av Frida Pettersson - 4 maj 2013 18:27

Ännu en dag bortslösad och jag har inte en aning om vad jag gjort?
Degat bort hela dagen, blivit osams med ännu en brud osv..
Men du, försök inte ens mot oss, du vet att vi är 2 och starkare. Bara pinsam ju..

Johanna kom hit typ halv 5 och åkte hem efter typ 1 timma igen, vi bara snackade och så.
Hon kommer hit ikväll igen, vet inte vad vi ska hitta på men den bruden lyckas alltid få mig på bra humör så det blir toppen!

Hoppas ni har det skitbra, puss på er!

Av Frida Pettersson - 4 maj 2013 11:30

Kommer bli långt, hoppas ni orkar läsa allt. Och hoppas ni tar åt er.

Det är inte alltid lätt att leva som hatad.. Även om jag oftast inte tar åt mig, utan är väldigt stark och blir snarare arg men kan skita i personerna, för jag vet att ni bara är avundsjuka. Men ibland, går saker och ting för långt.. Folk (även jag) har ofta förutfattade meningar om mobbning och antar att det bara sker för dom som är lite mindre populära, inte pratar så mycket osv. Men det stämmer inte.
Att veta att man har det bra, är lyckligt lottad. Har jordens bästa kompisar, samt en bästavän som är min andra halva. Att ha en familj som bryr sig, och att man har det roligt och vågar vara sig själv, det kan folk tydligen inte acceptera. Jag påstår inte att jag är mobbad, men kränkt. Av alla möjliga brudar, det är inte många som gillar mig. Det är en av anledningarna till att jag i princip bara har killkompisar, man slipper allt jäkla tjafs. Men på sätt och vis gör man ändå inte det, för då blir ni avundsjuka över att man umgås med killar och inte er.
Jag måste bara säga att jag är uppriktigt talat totalt trött på detta nu. Ska man behöva ta all denna skit man får varje dag? Är det rätt?
Ni brudar, sluta förfan att döma mig och Johanna, ni känner oss inte.
Ni stör oss på att vi är så otroligt tajta som vi är, att vi har otroligt roligt, och att vi vågar vara oss själva. Men framför allt stör ni er på att ingen på denna jord någonsin kan få oss att ändra oss, vi är oss själva vi har roligare än någon annan och klarar ni inte av det så dra.
På våran skola, är det jag Johanna och killarna som umgås. Nu har det blivit så pass illa att Johanna och jag inte ens kan sitta på en bänk tillsammans och skratta eller till exempel rida på varandras rygg utan alla dessa blickar, höga kommentarer om vilka fjortisar vi är, hånande skratt, osv osv.
SLUTA förfan med allt hat, vad är det för mening? Jag har aldrig gjort er något, och jag lovar er att lär ni känna mig är jag faktiskt väldigt snäll.
Ni anar inte hur många små möten jag fått sitta i med lärare osv allt pga tjejer som inte gillar oss. Och på måndag blir det ännu fler.

Sluta med hatet, lär känna mig istället.
Hoppas ni som känner er träffade tar åt er.
Tack för mig.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards