fridapetterssons

Alla inlägg den 5 maj 2013

Mys

Av Frida Pettersson - 5 maj 2013 21:30

Efter en lyckad söndag ligger jag nu nyduschad i sängen.

Tränade förut, det vart tufft. Knappt 4 km löp och sedan världens styrkepass.
Min kondis just nu är icke den bästa om man säger så.. Ska helt klart träna upp den fram tills sommaren. Fast tycker det är skitjobbigt att springa när det är varmt ute, vidrigt faktiskt.
Aja.. Nog om det.

Måndag imorgon, kämpa kämpa för idag är det prick 1 månad kvar till sommarlov. Så som jag längtat och tjatat, men helt plötsligt känner jag ångesten tränga sig fram. Vill inte bli äldre, och vill framför allt inte att sommaren ska ta slut för då är det ännu en vidrig vinter att se fram emot..
Problem, jag vet.

Bjuder på en bild som ärleborg tog när vi inte visste.. Hahaha retard vi är

Av Frida Pettersson - 5 maj 2013 16:57

Ligger just nu död på golvet, fråga mig inte varför kände mest för det liksom.

Haft en skön dag, solat med bästavän och fått rand. Underbart!
Ikväll ska det ut och springas med Johanna, träna träna !
Nu ska jag ner o käka, hörs mer sen puss !

Av Frida Pettersson - 5 maj 2013 12:22

Ska snart ta och käka lite lunch sen ut i solen så fort som möjligt!
Ska ta och höra med Johanna också när vi kan ses.
Annars då? Solen lyser, jag är glad och mår bra. Visserligen är jag fortfarande trött på mänskligheten och alla dessa idioter, men kopplar bort det för en stund och tänker på hur underbart allt är istället.

Idag kör jag på fläta vilket jag inte brukar ha ofta.
Orkar inte göra mig iordning så.
Puss!

Av Frida Pettersson - 5 maj 2013 09:58

Godmorgon på er !
Nu precis när jag skulle blogga här om hur Johanna ligger och sover så vaknar hon till liv, wiho.
Har legat vaken i en timma nu, bara hållt på med mobilen och så.

Idag kommer nog bli en fin dag. Toppenfint väder så det blir ut och sola för vår del. Dock blåser det ju så himla mycket vilket är synd!

Nu ska jag dra, peace !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards