fridapetterssons

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Frida Pettersson - 6 maj 2013 19:31

Fick en fråga om jag kunde lägga upp bild på hur mitt rum ser ut. Haha kände att jo visst kan jag väl göra det, jag har ändå inget bättre för mig. Dock tycker jag mitt rum är väldigt litet och fult, haha! Men det duger.

Tänkte även informera er om att för det första, det där är verkligen inte allt mitt smink. Har typ allt på toan så aa.. Och för det andra så på den där bilden på hela mitt rum så syns inte allt. T.ex en hylla (med allt smink, hårsaker, och massa annat onödigt) och min garderob osvosv  syndes inte, men aa det står där iallfall haha!

                 

Av Frida Pettersson - 6 maj 2013 17:37

Åh herregud, sitter nu äntligen hemma efter att ha kommit hem från Melina. Har gått och sprungit i hettan hela dagen och nu är jag så gott som död.

Under dagen har jag suttit på möten med lärare, orienterat med Johanna och boysen i värmen vilket var vidrigt. Ätit glass i solen, umgåtts med Johanna och Melina och kännt mig otroligt nedtryckt.
Fick någon känsla idag av att alla verkar ha något emot mig, just mig. Och verkar finna det kul att trycka ner mig, bara mig. Tack för att ni folk får mig må så bra.. Usch.

Nu ska jag sluta klaga och ta och äta lite middag, puss!

Av Frida Pettersson - 6 maj 2013 16:21

Glass i fina vädret tillsammans med härliga tjejer!
Mer får ni veta sen, puss på er!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards