fridapetterssons

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Frida Pettersson - 7 maj 2013 21:18

Hej på er!

Sitter i min säng och knarkar halstabletter och dricker te vilket kan vara bland det äckligaste som finns. Har något fruktansvärt ont i halsen så vad gör man inte för att dämpa skiten liksom.

Annars är allt bra!
Imorgon väntar en förmiddag på komtek och sedan resten av dagen buffert med Johanna, resten av klassen får sticka hem men Johanna och jag ska jobba jobba jobba, haha.

Nu får ni ha det så bra, hörs sen!

Av Frida Pettersson - 7 maj 2013 20:46

Hej vänner och ovänner!

Har varit otroligt glad denna dag, riktigt bra har den varit!
Under hela eftermiddagen låg jag och snackade i telefon med en bra kul grabb!

Nu har jag nyligen kommit hem. Har varit ute med William och cyklat runt i hela skogstorp. Vädret är så jääkla underbart och jag kan inte vara annat än lycklig. Kopplar bort alla dessa idioter här i världen och fokuserar på mig och mitt istället, mår mycket bättre av det!
Dock fick jag en vidrig minifluga i ögat när jag och William cyklade. Och den satt där, fick panik och så haha men tillslut fick jag ut den satans grejen.

Första gången med shorts nu också, äkta sommarkväll!
Äntligen, så som jag väntat, nu kan jag vara lycklig igen!!

Lyx

Av Frida Pettersson - 7 maj 2013 14:34

Vilken bra dag må jag säga!
Skolan rullade på bra tillsammans med bröderna mina.
Slutade klockan 2 och ligger nu i bikini ute och solar, perfekt!

Ha det bra så länge, pusshej!

Av Frida Pettersson - 7 maj 2013 07:04

Vilket ni kanske ser på bilden så ligger jag just nu nerpackad och vägrar ännu en gång att gå upp, haha.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, får se vad dagen har ett erbjuda. Nu måste jag faktiskt packa mig upp härifrån, hörs sen!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards