fridapetterssons

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Frida Pettersson - 13 maj 2013 21:24

Strax efter 7 messade Arvid och frågade om jag kunde komma till orrliden där han stog ensam och kollade på match, stackarn haha!
Så jag cyklade dit och cirkus 5 sekunder senare befann även jag mig vid orrliden för att kolla på premiär matchen av skogstorps p99. Dock kollade vi inte särskilt mycket på matchen utan snackade mest.

Efter matchen kom Oscar och joinade oss, ännu bättre. Förde fina konversationer med finaste killarna, åh vad ni är bra!
Kom väldigt nyligen hem, nu blir det myskväll sen sova.
Pusshej finaste ni!

Av Frida Pettersson - 13 maj 2013 19:02

Måndag idag, solen lyser, 23 dagar till sommarlov, det rullar på nu. 

Skolan var lugn, no-lektionerna känns helt plötsligt inte lika tunga längre. Hmm, undrar vad det kan bero på? Vädret. Tackar högre makter för att sommaren faktiskt kom i år. 

 

Efter skolan träffade jag Calle. Vi gjorde ingenting vettigt, förutom att tönta oss. 

Bjuder på några retarded bilder, kände att det var ett tag sen jag fotade ordentligt så här har ni. Puss så länge!

 

 

         

Bara för jag är cool och man inte ser mitt face på sista bilden. Haha yolo typ 


Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards