fridapetterssons

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Frida Pettersson - 15 maj 2013 22:10

Trotsade förkylningen och gick ut och sprang förut, måste rensa tankarna.
Lite drygt 5 km i skog samt intervaller efter det och styrka när jag kom hem.
Satte mig med spanskan efter det och pluggade lite, skit prov imorgon.
Tog sen en hettande lång dusch vilket jag kände att jag behövde.

Nu ligger jag i sängen. Har fått min kväll förstörd, vet inte om jag ska skratta, gråta, eller helt enkelt mörda dig vilket också är ett alternativ!
Jag är tom på ord, vet inte längre vad jag ska säga.
Fan, mitt liv rasar just nu.

Av Frida Pettersson - 15 maj 2013 17:34

Jo visst ja, jag skulle ju skriva om min skoldag. 

Hade jättebra lektioner och fick jättemycket gjort. Matte där jag och Samuel teamade så jäkla bra! Och no-redovisning muntligt som jag typ inte ens var klar med. Gick väldigt bra ändå så det känns bra!


Efter skolan satte sig jag och mina homies på en bänk utanför spåret i över en timma och bara snackade. Haha vet inte varför, men det är så vi funkar. Bröder till döden ni vet. 


Bjuder på en fin liten video på min sjuka klass, haha serri min fina lilla familj älskar er så galet!
Och ja, william är sjuk i huvudet. 


 

Av Frida Pettersson - 15 maj 2013 17:01

Hej på er!

Haft en riktigt bra dag, skriver mer om det sen orkar inte nu.
Just nu sitter jag inne på syrrans rum och har det bra, ser ni mig i spegeln elleeeer? Haha.

Hörs snart, puss så länge!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards