fridapetterssons

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 23:11

Albin och Oscar kom hit förut, så nu ligger vi alla i en böghög med massa mys och glor på Eurovision fast vi kollar inte utan vi sitter och dansar till varje låt som retards istället,bäst!

Detta slutar strax efter 12 , då cyklar vi hem i mörkret. Peace !

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 20:59

Sett min ena babe live idag och nu kommer min andra babe på tv, detta var allt finfint!
Pärus och Albin kommer förmodligen hit och joinar vår mellokväll snart, det blir skitbra!
Ha det!

Gos

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 20:30

Av vissa anledningar så hamnade jag och Johanna en spontanare till pizzerian ikväll och käkade utomhus, skitmysigt! Handlade lite på Konsum och sedan drog vi hem till Johanna.

Ni kanske inte minns det från i vintras men jag och Johanna hade ju standard mellokvällar hela tiden varje helg, nu när det är Eurovision gör vi det väldigt episkt så det blir perfa!
Hörs sen, puss!

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 20:17

Är fortfarande helt chockad och kan inte fatta vad som hänt, känns inte som det var på riktigt.
Men iallafall, är helt nere i Anton och helt beroende.

Lovade er en bildbomb och det ska ni få. Tyvärr har jag filmat mer en jag fotat, men videorna går inte att ladda upp. Ska försöka mer med det sen, isåfall kommer videosarna upp senare. Njut av min SEXGUD på bilderna, herregud är helt borta.

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 16:02

OKEJOKEJ, ÄR I CHOCK FORTFARANDE OCH VET INTE HUR JAG SKA FÖRKLARA DETTA MEN VI KAN JU BÖRJA MED ATT JAG HAR TRÄFFAT ANTON EWALD, JA MER ÄN SÅ TILLOCHMED.
ALDRIG GRÅTIT/HYPERVENTILERAT SÅ MYCKET.
FÖRST UPPTRÄDE HAN, HELT UNDERBART SKREK MIG HES. EFTER DET VAR DET SIGNERING, JAG GICK UPP SÅ SCENEN OCH HAR ALDRIG SKAKAT OCH GRÅTIT SÅ MYCKET. HANS LIVVAKT FÖRSÖKTE LUGNA MIG OCH ANTON PRATA MED MIG OCH FRÅGADE HUR JAG MÅDDE OSV, NÄR JAG SKULLE GÅ NER SA JAG ATT JAG ÄLSKA HAN OCH DÅ SA HAN ATT HAN ÄLSKA MIG OCKSÅ.
SKICKADE UPP MIN MOBIL MED EN KOMPIS SEN SOM HAN TOG EGOPICS MED, HAN HAR HÅLLT MIN MOBIL OCH FOTAT SIG SJÄLV, HELT FUCKING GALET.
EFTERÅT VAR VI CA 10 PERS SOM FÖLJDE EFTER HAN, SATT SEN PÅ GRÄSET UTANFÖR OCH HOPPADES ATT HAN SKULLE KOMMA UT. EFTER EN STUND KOMMER EN BRUD UT SOM KÄNDE HANS LIVVAKT SÅ VI FICK HANS VATTENFLASKA HAN DRUCKIT UT , SLICKADE OCH DRACK SÖNDER HELA JÄVLA VATTENFLASKAN SÅ JAG HAR I PRINCIP HÅNGLAT MED HAN. EFTER CA 15 MIN SER VI HAN KOMMA GÅENDES, TRODDE INTE MINS ÖGON. SPRANG SNABBARE ÄN NÅNSIN OCH BARA HOPPADE PÅ HAN, KAOS OCH LIVVAKTERNA FICK TYP BÄRA IVÄG OSS MEN DET VAR DET VÄRT. STOG SEDAN UTANFÖR HANS BIL TRYCKTA MOT RUTAN, JAG HYPERVENTILERADE OCH HAN GJORDE SLÄNGKYSSAR.
ALDRIG VART SÅHÄR LYCKLIG, ALDRIG GRÅTIT SÅHÄR MYCKET. SORRY FÖR BIBELN MEN DET VAR DET VÄRT.

BILDBOMB OCH VIDEOS KOMMER SEN!!!!!

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 11:54

Vaknade upp bredvid min bästavän imorse, älskar det.
Käkade frulle och tog sedan varsin dusch, fönade håret, sminkade oss och gjorde oss i ordning!

Vid halv 11 skjutsade mamma iväg oss till tunapark. Här står vi nu, endast 2 timmars väntan kvar och jag orkar inte. Men aja det är det värt.
Puss så länge.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards