fridapetterssons

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Frida Pettersson - 20 maj 2013 22:43

Ligger i sängen med fin musik i öronen och kollar lite kläder på internet.
Har helt glömt bort allt detta med avslutningskläder hit och dit. Tänker inte packa på mig jordens balklänning precis men lite fin kan man ju vara, haha!
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, får se vad affärerna har att erbjuda liksom.

Imorgon är det tisdag och det blir förmodligen ingen superjobbig dag. Slutar tidigt också!

Säger godnatt till er alla nu, hörs!

Av Frida Pettersson - 20 maj 2013 21:32

Tog mig alldeles nyss såhär på kvällskvisten och bakade ett gäng med missbildade chokladbollar.

Och med denna bild vill jag visa att jag vågar unna mig, utan att skämmas över det. Jag menar, man måste ju få käka lite också man lever bara en gång. Självklart försöker jag också att hålla mig så nyttig som möjligt, men ibland så måste man våga äta utan att må dåligt.
Och tro mig, det var gott. Dock har jag inte ätit alla på fatet så ni inte tror det, haha!

Av Frida Pettersson - 20 maj 2013 20:12

Och ja, jag ser fullkomligt retarded ut på 99% av bilderna. Men vad gör det liksom?

Av Frida Pettersson - 20 maj 2013 18:33

Cute relationships//Summer//HAHAHA//Fitspo//Tenage Time//

Av Frida Pettersson - 20 maj 2013 17:32

Hej igen!
Hade lite bloggtorka igår av olika anledningar som jag inte tar upp här.
Men nu är jag tillbaka och kör på som vanligt!

Skoldagen har rullat på helt okej, inga direkta svårigheter. Insåg även att det är 16 dagar till sommarlov, har aldrig tänkt på det så men vi går den här och nästa vecka. Sen veckan efter det slutar vi, hur sjukt?!? Och nu flyter skolan på bra då vi inte har så jätteseriösa lektioner osv!

Annars då? Inte hänt så mycket under dagen faktiskt.
Puss och kram.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards