fridapetterssons

Alla inlägg den 21 maj 2013

-

Av Frida Pettersson - 21 maj 2013 22:47

Av Frida Pettersson - 21 maj 2013 21:27

Denne kväller spenderades som sagt på orrliden tillsammans med härligt folk. Även lite oplanerat folk som t.ex Lukas, haha herregud var ungefär 100 år sedan jag såg dig sist! Det komiska var att jag och Johanna snackade om hur länge sen det var vi såg han idag, sen bara dyker han upp där.
Så sjukt himla rolig är du kompis!

Har nyligen kommit ut ur duschen och gör mig redo för morgondagen. Känner mig inte jättepepp på den.. Det ska regna (som alltid i detta land) och vi har i princip bara tråklektioner.
Jaja, det funkar.

Av Frida Pettersson - 21 maj 2013 17:05

Vilken himlans bra dag jag har haft! Trots att vädret inte varit på topp direkt så har jag varit väldigt glad ändå. Bara mina vänner och jag, no worries, har kunnat bara släppa allt och varit väldigt glad, faktiskt inget som har bekymrat mig idag.

Skoldagen var även den rätt så bra. En spanskalektion som jag oftast fasar inför vände till något roligt då jag och Johanna fick gå och sätta oss i ett eget litet rum, haha.

Ikväll vankas det mys framför p99's match, standard vet ni.
Hörs sen, puss så länge!

Av Frida Pettersson - 21 maj 2013 07:12

Godmorgon!
Ligger här I sängen och funderar på om jag kanske borde ta och pallra mig upp.
Fast det är ju sjukt mycket skönare att stanna här..

Hoppas ni alla får en toppenbra tisdag, hörs sen!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards