fridapetterssons

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Frida Pettersson - 22 maj 2013 21:21

Eftersom jag är ett sånt otroligt fetto så tränade jag såklart inte ikväll, haha mår så dåligt över min kropp för den har blivit såå ful. Men känner ändå hur jag inte orkar lägga tid på det, finns mycket roligare saker att göra!

Denne kväll slutade riktigt bra.
Stämde träff med gänget mitt vid hederliga kompisgungan vid 7-tiden.
Herregud går inte att inte dö av garv tillsammans med er!!

Kom hem för nästan 1 timme sen, nu ska jag ta det lugnt, puss!

Av Frida Pettersson - 22 maj 2013 16:39

Hej hörrni!

Hade en helt ok skoldag , endast två lektioner sen elevens val.
Eftermiddagen spenderades i Vilsta tillsammans med kompisarna för att köra frisbeegolf (haha och nej, det valde vi inte att köra) utan det var elevens val. Måste medge att jag var pinsamt dålig på det, Oscar också för den delen så jag var inte helt ensam!

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt. Ikväll ska jag träna lite , nog på tiden faktiskt.

Ha det bra!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards