fridapetterssons

Alla inlägg den 23 maj 2013

.

Av Frida Pettersson - 23 maj 2013 22:58

Nej denna kväll slutade inte bra. Känner mig så otroligt bortglömd och ensam. Allt som skulle bli kul blir förmodligen skit, är så himla besviken.
Nej, nu ska jag hejda tårarna, och försöka slockna så fort som möjligt.
Vakna upp till fredag imorgon och ta nya tag då. Just nu vill jag bara sova.

Av Frida Pettersson - 23 maj 2013 19:27

Hade lite tid över så tänkte hålla er lite uppdaterade.
Har nyss städat rummet, och ska bada om ett tag. Innan det har jag varit och storhandlat med mami och Julia, hann med en kortis på tunapark också. Fick en jättesöt topp av mamma!

Satt just och tänkte på detta med vädret också.. Visst det är Sverige vi bor i men är det sommar så är det, då kan det väl åtminstone vara lite fint väder? Insåg att det snart är juni, då förväntas det sommarvärme. Visst en sak är om det regnar , men det behöver inte vara kallt för det.. Aja.

Har bildbrist så ja.

Av Frida Pettersson - 23 maj 2013 07:53

Ska alldeles strax bege mig mot skolan. Torsdagar är sköna så det lär bli en lugn dag idag igen.

När jag kommer hem har jag fullt upp resten av kvällen. Ska storstäda rummet, åka och handla med mamma, ha "spa" och om jag hinner ska jag ut och springa med mamma också.

Men nu måste jag dra, hoppas ni får en bra torsdag!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards