fridapetterssons

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Frida Pettersson - 24 maj 2013 23:51

Kom nyss hem efter att ha vart ute lite tillsammans med killarna och sedan lämnat av dom, haha.
Oliver, Pärus och Albin kom hit vid 9-tiden, vi snackade, kollade film, och sedan gick vi ut och snackade ännu mer. Haha seriöst, vissa människor får en på bra humör alltså. Sjukt roliga killar det där!

Bestämde även att vi drar en repris imorgon kväll, fast då hemma hos Oscar! Blir förmodligen sjukt kul.

Just nu har jag laddat upp redigt med gott, haha nattmat for the win. Helt klart bäst! Nu ska jag bli fet, kolla på film och blir nog uppe skapligt sent idag. Pusshej !

Av Frida Pettersson - 24 maj 2013 19:43

Denna dag vände och blev tvärtom vad jag trodde.
Än så länge har dagen varit underbar, bättre blir det säkert!

Skoldagen var skitskön, har inte jobbat ett piss på hela dagen! Skratt, snack, och slagsmål gjorde min skoldag.

Efter skolan stack jag och grabbarna ner till konsum och hängde där ett bra tag, fredagsstandard. Cyklade runt i skogstorp, satt på bryggan osv tills strax innan 6.

Har nyligen käkat pizza (kebab i mitt fall) tillsammans med sis och hennes vänner, skitmysigt!
Ikväll blir det förmodligen träff med killarna igen, bäst!

Hörs när vi hörs, bjuder på bilder från dagen. Haha 3:edje bilden, ifall ni undrar så suddade min sjukt roliga klass ut lite saker så det bildades nya ord på tavlan. Haha såå kul blev det!

Av Frida Pettersson - 24 maj 2013 09:28

Vaknade upp arg, till grått och trist väder imorse. Inte bästa starten på dagen.
Tog mig till skolan och nu står jag i kafeterian med killarna i klassen.

Känns som denna dag inte kommer bli sådär toppenbäst, men ja vi får väl se vad vet jag.
Puss och kram!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards