fridapetterssons

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Frida Pettersson - 25 maj 2013 23:57

Haha ja jag har lyckorus, vilket jag haft hela dagen, men mår såå bra.

Har alldeles precis kommit hem efter att även denna kväll spenderats med bästa killarna! Kom hem till Oscar vid halv 9, där befann sig redan Oliver, Arvid och Casper och efter en stund kom Albin. Vi kollade på american pie och höll på dö av skratt. Vid 11 stack vi ut, hängde på skolgården ett tag och nu har precis Oliver och Casper lämnat av mig, var tvungen att cykla typ 100 m ensam och höll på dö, så herrans mörkrädd.

Haft en sjukt bra kväll, haha antar att vi ska träffas imorn kväll också, bästa !
Bjuder på en bild jag hittade hemma hos Oscar , en liten pärus! Så jääkla söt!

Av Frida Pettersson - 25 maj 2013 20:19

Nu bär det av mot Pärus där jag spenderar kvällen tillsammans med roligt folk!

Hörs när vi hörs, puss!

Av Frida Pettersson - 25 maj 2013 17:30

Har haft en så galet bra dag, varit så himla lycklig och åh ni vet när man blir sådär cp-glad!!

Har solat, umgåtts med Julia, tjänat pengar och tvättat bilen vilket var superkul! Gjort lite ärenden inför imorn då det är mors dag, säger inte mer om det än så länge. Haft en underbar dag i underbart väder, är bara så himla glad!

Just nu ska jag och Julia laga dundermiddag, mamma och pappa kommer om typ en timma. Senare ikväll ska jag över till Oscar, kommer även mer kul folk dit!
Puss så länge.

Av Frida Pettersson - 25 maj 2013 15:06

Vet att det inte kommer va så jättefina väder dagarna här på, men just nu är det äkta sommarvärme. Så himla underbart!

Har legat ute och solat i ett par timmar och oj vad solen tar nu! Dock har jag fått jordens bikinilinje, en såndär ful som syns (skulle solat med bandeu istället) ni ser på den första bilden haha. Och jag förvarnar er om att ljuset på den andra bilden vart lite konstigt så jag är inte sådär svart på benen haha!

Av Frida Pettersson - 25 maj 2013 13:26

Ligger ute i hettan och steker med sis, godis chips och dricka har vi med oss också. Så underbart!
Dock har båda fått komplex över våra kroppar, mår så otroligt dåligt över den.. Vet inte vad jag ska göra..

Aja, vi har det bra!!

Av Frida Pettersson - 25 maj 2013 12:02

Hej på er !

Vaknade upp till fint solsken imorse, kände att detta blir en bra dag.
Just nu är jag ensam hemma, så underbart. Mamma och pappa är fortfarande på kryssning, Julia är på stan och klara är hos mormor.
Bara jag och vovven!

Har precis kollat klart på en film jag inte orkade se klart igår natt.
Puss så länge!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards