fridapetterssons

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Frida Pettersson - 31 maj 2013 23:11

Låter rubriken tala och vill bara förklara för er om ni inte redan märkt att dessa underbara sommarkvällar har börjat nu.

Även denna kväll spenderades med grabbarna och Johanna precis som alla andra helger på senaste!
Möttes upp vid 7. Kollade match, lirade lite fotboll, stack till skolan och hängde där. Sedan stack vi hem till Albin på något vänster. Medans alla försökte leka biffar genom att köra lite bänkpress i Albins minigym (kolla bild) så fastnade jag direkt för hans underbara säng och bosatte mig där under resten av kvällen.

Var tyvärr tvungen att dra rätt tidigt idag vilket var synd eftersom jag älskar att umgås med mina favoritmänniskor. Men det blir väl fler gånger antar jag ;)
Haha våran sommar tillsammans kommer vara så otrolig, obeskrivlig, finner inte ord. Det enda jag kan komma med nu är lycka!

Av Frida Pettersson - 31 maj 2013 15:38

Började dagen på bästa sätt genom att vakna upp bredvid min bästavän.

Vi gjorde oss iordning och tog oss till skolan. Först matteprov, sedan so-prov efter det engelska muntligt. Käkade lunch och sedan tog jag och fixade våran lilla överraskning.
Det är så att våran lärare ska sluta, och det är svårt att förklara men hon jag och Johanna har gått och blivit bästavänner. Vet i princip allt om henne och kommer dö nu när hon slutar.. Men iallfall, vi dukade upp fika och gjorde superfint tills hon kom in.
Dock vart det lite känslosamt då varken jag, hon eller Johanna kunde hålla oss för tårar!

Efter det hade vi svenska muntligt och jag avslutade sedan med en engelska hörsförståelse. Haha ni hör hur det låter va? Sista dagen och 5 "prov", sjukt.

Vi har även hunnit plocka ur skåpen och rensat. Den känslan är bland det bästa som finns. Solen skiner, och man står tillsammans med dom man älskar mest och river sönder skolböckerna!

Det jag väntat på så länge nu är här, nu är allt angående skolan klart. På onsdag slutar vi och dagarna innan det är underbara.
Pusshej finaste ni, är så lycklig!

Av Frida Pettersson - 31 maj 2013 15:18

Hade tänkt skriva lite om gårdagen, min dag idag får ni ett inlägg om snart!

Kom hem till Johanna vid 6. Vi började med att baka till idag, sedan pluggade vi lite och efter det tog vi massa bilder (bildbomb här nedanför). Efter det hittade vi ett par inlines och så slog det oss vad vi skulle göra! Vi packade på oss den snyggaste outfiten på denna jord och gick sedan ut för att göra bort oss vilket jag älskar.

Vi vart ute i en hel timma och hade sjukt kul, seriöst aldrig skrattat då mycket!!

När vi kom hem strax efter 9 fortsatte vi med plugget, sedan planerade vi för idag och gick sedan och la oss.
Hade en otroligt bra dag!
Njut av dessa fina bilder nu, haha!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards