fridapetterssons

Alla inlägg under maj 2013

Av Frida Pettersson - 14 maj 2013 23:30

Ibland undrar jag vad som hände? Vad som gick fel? Vad gjorde jag fel?
Alltid alla tankar att komma upp när man ska sova..
Jag kommer ihåg känslan, hur nykära vi var. Första gången jag var kär på riktigt och har aldrig älskat en kille så pass mycket som jag gjorde.
Vi kunde inte vara ifrån varandra , allt var perfekt och jag hade aldrig någonsin varit lyckligare.
Nu är allt borta, jag har lyckats komma över dig och det känns bra. Men jag saknar allt vi hade, och jag saknar den du va. Men du är inte den längre och det är bara att acceptera.
Läser vad vi skrev för länge sen då och då och ler alltid lika stort.
Jag älskade verkligen dig, min dåvarande prins, hjälte, och pojkvän som nu inte finns kvar i mitt liv.

Detta var ca 8 månader sen vi skrev, tiden går fort. Vad hände?

Av Frida Pettersson - 14 maj 2013 22:30

Blir en natt fylld med tårar, längesen det hände sist.
Ensam, alltid lämnad ensam. Vill ha någon, som alla andra har.
Trots detta är jag fortfarande stark nog att le, torka tårarna och bara vara.
Det blir bra imorgon, hejdå.

Av Frida Pettersson - 14 maj 2013 20:20

Ligger i min säng och halvgråter.
Inte pga att jag är ledsen eller något sådant. Utan för att jag satt och kollade igenom gamla bilder, på en viss människa. Samtidigt som tårarna rann så var det längesen jag log så mycket, ett riktigt leende.
Tänkte tillbaka på gamla tider, t.ex Förra sommaren. Jag var lycklig kär, det var sommar, han var perfekt, allt var perfekt.
Mår toppen utan honom, det är inte det. Saknar han inte. Kom bara att tänka på hur perfekt det var då, jag saknar det. Min lycka.
Fast jag är fortfarande lycklig.
Väntar på den dagen då jag blir så lycklig igen, hoppas på mirakel!

Av Frida Pettersson - 14 maj 2013 19:16

Tog mig en tripp till Konsum i mjukisbyxor och fläta, måste vart en snygg syn!
Just nu sitter jag i min underbara säng, hög musik i rummet och njuter.
Gav upp beach 2013 för länge sen.. Bättre och roligare att få äta vad jag vill, och jag menar alla behöver väl inte vara pinnsmala.. Nej, bättre såhär!

Ha det!

Av Frida Pettersson - 14 maj 2013 18:32

Tog tag i mitt liv och följde denna underbara lista som står på bilden här nedan. Allt känns så mycket bättre nu!

Håller även på att städa på mitt rum, försökte plugga lite spanska också men känns som jag kunde allt (fast jag kunde inte allt jag bara intalar mig det).
Blir en bra kväll med mig själv, peace !

Av Frida Pettersson - 14 maj 2013 16:47

Rätt seg dag enligt mig. Vädret var piss och känns som hela klassen var ungefär halvdöda under dagen.
Vände dock under svenskalektionen då jag och Johanna drabbades utav ett vardagligt cp-ryck och vart helt freakade. Stackars våran lilla grupp som försökte förstå sig på oss, herre.

Slutade vid 2 iallafall vilket alltid sitter fint. När jag kom hem fortsatte jag på spåret som död och sov en stund.

Just nu behöver jag både plugga och städa rummet men har inte ork till något av det. Kan ju vara bland det värsta som finns.

Bilden säger allt.

Av Frida Pettersson - 13 maj 2013 21:24

Strax efter 7 messade Arvid och frågade om jag kunde komma till orrliden där han stog ensam och kollade på match, stackarn haha!
Så jag cyklade dit och cirkus 5 sekunder senare befann även jag mig vid orrliden för att kolla på premiär matchen av skogstorps p99. Dock kollade vi inte särskilt mycket på matchen utan snackade mest.

Efter matchen kom Oscar och joinade oss, ännu bättre. Förde fina konversationer med finaste killarna, åh vad ni är bra!
Kom väldigt nyligen hem, nu blir det myskväll sen sova.
Pusshej finaste ni!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards