fridapetterssons

Alla inlägg under maj 2013

Av Frida Pettersson - 30 maj 2013 16:23

Solen lyser och jag är lycklig.
Har haft en bra dag än så länge, bättre blir det!
Just nu sitter jag i bilen med mamma, klara och Johanna. Ska åka och handla på Coop och kolla avslutningskläder på tunapark, efter det ska jag hem till Johanna och så käkar vi middag där. Under kvällen blir det pluggmys och förberedelser för imorgon (vi ska ta ett hemligt farväl av vår grymma lärare, mer får ni vet sen)

Hörs sen, puss!

Av Frida Pettersson - 29 maj 2013 22:30

Har inte hänt mycket denna kväll. Pluggat lite, duschat, annars inget.
Har så sjukt mycket i skolan imorgon och på fredag, men efter dom dagarna, då är allt klart. Inga läxor, prov, ingen stress bara en underbar tid. Försöker kämpa in i det sista, men vet inte om jag pallar mer. Det får gå som det går. Ska sätta mig och skriva dom satans proven, och ha dom muntliga skitgrejerna, men resultatet är ingenting jag kommer lägga min energi på känner jag.
Tar nya tag i 8:an istället (haha driver bara det kommer jag inte alls göra) men ska försöka!!

Har lite bildbrist idag så ni får leva med miljontals med weheartit bilder istället. Puss!

Av Frida Pettersson - 29 maj 2013 18:57

Egentligen en lugn skoldag men tyckte trots det att den var seg..
Var ute och promenerade hela förmiddagen, sedan hade vi prisutdelning vilket ni såg i inlägget innan. Och som sagt så vann alla i min klass förutom 1 person, haha så jäkla bra! Det vart gofika efter det.

Åkte ner till parkenbadet efter det , var där och badade vilket inte var det allra roligaste. Sedan bussade jag och pärus hem igen.
Under eftermiddagen har jag sovit , så skönt. Nu har jag massa plugg att ta tag i, men pallar inte. Sen måste jag duscha också, dö.

Av Frida Pettersson - 29 maj 2013 11:13

Vår sjukt bästa klass regerar på prisutdelningen! Haha så jääkla bra!
Vi har kammat hem allt ätbart, hela jäkla klassen har vunnit varsin sak.
Älska livet just nu!

Fml

Av Frida Pettersson - 29 maj 2013 07:28

Åhhh fy helvete. Insåg när jag skulle sminka mig och snabbade mig som fasen att jag har förbövelen ställt klockan helt fel!!
Jag trodde jag gick upp tio över 8, och att jag ska gå halv 9. Men jag gick ju upp tio över 7 (?!?!!) En helt satans timme till hade jag kunnit sova men nejdå jag är uppe och stressar.

Nu tänker jag lägga mig i sängen och bara ligga här.

Av Frida Pettersson - 28 maj 2013 22:35

Tar mig en redig sovmorgon enligt mig, sjukt skönt!
Finns en risk på ca 85% att jag kommer försent, men jaja.
Då får jag väl göra det då , för jag ska sova.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards