fridapetterssons

Alla inlägg under maj 2013

Av Frida Pettersson - 28 maj 2013 22:28

~Jag är 16 år, jag är platsen dom aldrig upptäckte.
Jag är en storm från ingenstans, jag kan krossa ditt hjärta.
Som en orkan kan jag svepa bort dig, men jag tänker aldrig dö nej.
Det kommer aldrig va över för mig.~

Ligger i sängen, bra musik i öronen.
Har inget vettigt att komma med, hejdå.

Av Frida Pettersson - 28 maj 2013 21:53

Har inte haft den bästa kvällen för att gå rakt på sak, men eftersom jag bestämt att min blogg ej ska vara så deppig och handla om mina problem längre väljer jag att inte ta upp mer om det. Håller huvudet högt, tänker positivt och ler.

Har åtminstone hunnit träna och sedan rakat benen osv.
Imorgon har vi inga lektioner, lär bli en skön dag.
Ha det!

-

Av Frida Pettersson - 28 maj 2013 17:47

Kom hem från stan runt 5, hittade absolut ingenting så funderar på att packa på mig en soppsäck eller liknande till skolavslutningen. Haha seriöst, vad ska jag ha på mig?
Annars hände inget speciellt, tog en mysfika lite random (bild där nere)

Har nyss pluggat lite No, skitpisstråkigt men vad gör man inte liksom.. Fick även idag veta att jag har B som slutbetyg i spanska, är så sjukt nöjd! Trodde jag aldrig om mig själv. Har höjt mig i många ämnen så det känns toppen.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ut och träffa Johanna och sedan måste jag duscha och så för imorgon ska vi till parken badet. Fast vill sova för är så sjukt trött..

Puss så länge!

Av Frida Pettersson - 28 maj 2013 14:19

Skoldagen har varit bra, förutom allt satans plugg som kommer sista veckan. Vi har 3 prov, läxa, och två muntliga saker.. Kommer inte hinna någonting känns det som.

Just nu sitter jag på bussen till stan tillsammans med Johanna för att kolla avslutningskläder. Ikväll blir det plugg som gäller!

Ha det bra så hörs vi!

Av Frida Pettersson - 27 maj 2013 22:16

På söndag tar jag mig förhoppningsvis till Västerås för att få träffa min älskade ännu en gång!
Kärleken till dig är obeskrivlig. Nu kan jag dö ännu mer lycklig.

Av Frida Pettersson - 27 maj 2013 20:03

Har varit en rätt grå och trist dag enligt mig. Varit ute och promenerat typ hela dagen i skolan, annars har jag inte gjort något nödvändigt.

Just nu sitter jag i sängen, vilket jag gjort sen jag kom hem från skolan. Funderar på att sätta på en film och mysa till det vilket var rätt länge sen tycker jag!
Är inte på toppenhumör så ska göra det bästa av det som återstår av kvällen.

Puss!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards