fridapetterssons

Alla inlägg under maj 2013

Av Frida Pettersson - 20 maj 2013 17:32

Hej igen!
Hade lite bloggtorka igår av olika anledningar som jag inte tar upp här.
Men nu är jag tillbaka och kör på som vanligt!

Skoldagen har rullat på helt okej, inga direkta svårigheter. Insåg även att det är 16 dagar till sommarlov, har aldrig tänkt på det så men vi går den här och nästa vecka. Sen veckan efter det slutar vi, hur sjukt?!? Och nu flyter skolan på bra då vi inte har så jätteseriösa lektioner osv!

Annars då? Inte hänt så mycket under dagen faktiskt.
Puss och kram.

Av Frida Pettersson - 19 maj 2013 00:47

Hej hörrni, kom faktiskt precis innan för dörren, såhär klockan tjugo i 1 på natten.
Grabbarna + Johanna följde med en bit på vägen men såklart bor jag längst ifrån Johanna så jag var tvungen att cykla ensam en alldeles för lång bit bredvid skogen.
Herregud har aldrig i hela mitt liv cyklat så fort..

Har iallafall haft en dunderkväll med bästa folket! Får mig alltid på bra humör, sjukt hur roligt vi har det.
Ja hela dagen har faktiskt vart ett enda stort plus, är fortfarande i chock över Anton och kommer nog vara i några år till.. Att man kan älska en människa man inte ens känner så pass mycket.

Puss och godnatt så hörs vi imorn!

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 23:11

Albin och Oscar kom hit förut, så nu ligger vi alla i en böghög med massa mys och glor på Eurovision fast vi kollar inte utan vi sitter och dansar till varje låt som retards istället,bäst!

Detta slutar strax efter 12 , då cyklar vi hem i mörkret. Peace !

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 20:59

Sett min ena babe live idag och nu kommer min andra babe på tv, detta var allt finfint!
Pärus och Albin kommer förmodligen hit och joinar vår mellokväll snart, det blir skitbra!
Ha det!

Gos

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 20:30

Av vissa anledningar så hamnade jag och Johanna en spontanare till pizzerian ikväll och käkade utomhus, skitmysigt! Handlade lite på Konsum och sedan drog vi hem till Johanna.

Ni kanske inte minns det från i vintras men jag och Johanna hade ju standard mellokvällar hela tiden varje helg, nu när det är Eurovision gör vi det väldigt episkt så det blir perfa!
Hörs sen, puss!

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 20:17

Är fortfarande helt chockad och kan inte fatta vad som hänt, känns inte som det var på riktigt.
Men iallafall, är helt nere i Anton och helt beroende.

Lovade er en bildbomb och det ska ni få. Tyvärr har jag filmat mer en jag fotat, men videorna går inte att ladda upp. Ska försöka mer med det sen, isåfall kommer videosarna upp senare. Njut av min SEXGUD på bilderna, herregud är helt borta.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards