fridapetterssons

Alla inlägg under juni 2013

Av Frida Pettersson - 30 juni 2013 21:17

Hej bloggisen!

Ikväll har väl inte hänt något direkt roligt. Förutom då jag fick för mig att göra smoothie, men heter man Frida kan man lyckas med allt. Cuttade upp hela mixern, slutade med att skiten typ började brinna och så luktade det brännt i hela huset, så nu fick vi slänga den. Haha tror bara det är jag i hela världens som lyckas med sånt här..

Nu ligger jag på studsmattan, ensam, och myser.

Av Frida Pettersson - 30 juni 2013 20:05

Juni-månad drar sig mot sitt slut, så jag tänkte att varför inte dra ihop en liten summering.
Även denna har varit en riktigt bra månad. Började den med sommarlovet och friheten vi alla hade väntat på under hela vidriga vintern. Har som vanligt spenderat mycket av min tid med mitt störtsköna gäng. Har dock varit ifrån min bästavän alldeles för mycket, men under den tiden vi spenderat tillsammans har vi haft det absolut bäst. Dagarna har varierat mellan bra och dåligt väder, har hunnit sola några få gånger men annars har vädret inte bjudit till sådär superbra. Jag har hunnit med att kolla på minst 1000 filmer, och fällt många många tårar för dom.
Har shoppat en hel del, både här hemma i Eskilstuna och i Stockholm.
Har sovit på studsmattan för första gången för denna sommar med en saknad vän.
Min midsommar var den absolut bästa någonsin. Spenderades med massvis härligt folk, nattbad, dans, fotboll, musik, och tusentals fler saker. Efter det var jag hemma två dagar från landet innan jag och bästavännen min åkte tillbaka dit. Det var helt klart höjdpunkten med juni. Vi hängde med roligaste killarna hela tiden och längtar redan tills nästa gång!

Juni har alltså varit en riktigt bra månad. Nu ser jag fram emot juli vilket verkar bli ännu bättre!
Dock lite ångest inför skolstarten i augusti.

Av Frida Pettersson - 30 juni 2013 16:20

Idag har än så länge inte hänt så jättemycket. Har varit på stan en stund med mamma, fick äntligen bikinin som jag suktat efter i år och dar. Så nu är jag glader!

Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska träffa Johanna tror jag, blir säkert bra!
Hoppas ni haft en bra dag än så länge iallafall.
Puss!

Deg

Av Frida Pettersson - 29 juni 2013 23:20

Hej bloggen!

Förlåt för dåligt uppdatering, har bara inte orkat.
Idag har inte hänt mycket alls.
Har lite feber och så, så det har blivit deg hela dagen, kollat filmer osv.

Nu sitter jag och Julia och kollar på film. Har vart en ganska tråkig men behövlig dag faktiskt.
Puss och kram!

Av Frida Pettersson - 29 juni 2013 14:55

Kollar film, titanic faktiskt. Tårarna bara rinner haha, så himla fin film!

Av Frida Pettersson - 28 juni 2013 11:56

Hej bloggen!

Nu sitter vi på bussen mot Stockholm, har precis bytt från Norrtälje.
För första gången i hela mitt liv känns det uppriktigt talat hemskt att lämna landet, vi har haft det så otroligt himla bra.

Denna buss lär väl ta en timma ungefär, sedan blir det shopping i Stockholm.

Ni får ha det så himla bra så hörs vi, pussar.
Bild på våran stuga.

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 23:21

Även denna kväller spenderades med härligaste killarna, dom stack hem alldeles nyss. Herregud så jag kommer sakna er asså!

Vi har cyklat runt, chillat vid stranden och efter det drog vi hem till våran stuga där vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Så fort dom drog packade jag och Johanna fram ännu en chips påse och en dricka och nu är det moff och seriöst jäkla kortspel här!
Vill så inte hem imorgon, men det planeras redan att åka tillbaka hit så fort som möjligt så ja.

Vi har haft det så jäkla kanoners här borta så det finns inte.
Seriöst, kan inte annat än att älska livet. Puss på er underbara människor!

-

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 20:46

Härlig dag, härligt väder, härliga människor, härlig musik. Här sitter vi vid stranden och har det bra.
Love life

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards