fridapetterssons

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Frida Pettersson - 1 juni 2013 21:15

Tråkigt med vädret men visst kan även regn vara mysigt då och då.
Just nu sitter jag framför tv:n med godis och har det mysigt.

Imorgon blir det Västerås med Nellie och Johanna. Vi har ingen aning om vart vi ska, vi hittar inte, vi har inte bokat tåg, inte planerat någonting.. Men till Västerås ska vi iallfall, allt för att få se Anton igen!

Av Frida Pettersson - 1 juni 2013 16:35

Inte gjort mycket alls under dagen än så länge.
Måste göra lite ärenden på stan, eller få se om mamma skjutsar mig dit sen.
Annars händer inte mycket. Inga planer för kvällen, kanske träffar vänner vad vet jag.

Solen försvann förut, men det är fortfarande varmt så det är helt ok.

Puss så länge!

Av Frida Pettersson - 1 juni 2013 12:40

Maj månad har bjudit på soliga dagar ett antal gånger vilket verkligen uppskattas. Jag har skrattat så tårarna runnit i princip varje dag. Åkt inlines med min bästavän, fått skumma blickar av folk pga vår fina outfit men vad gör det när man har kul. Trots motgångar och vissa tårar fällna har jag mått väldigt bra. Sommarkvällar har kommit och dom har spenderats med gänget mitt varje gång. Jag har insett vilka mina riktiga vänner och tillsammans med dom är jag lycklig!
Skolan har varit rätt lugn och bjudit på massvis med promenader ute i skog och mark, ganska tråkigt. Jag har träffat min älskling (Antom Ewald) för första gången och imorgon för andra. Spenderat lite tid på landet och haft det mysigt där, trots sjukdom så var det helt okej. Tagit massa fina sommarbilder vilket jag sedan har som minnen att kolla på under vintern då man blir deppig.
Musik har spelats mestadels dag in och dag ut, dansat loss med vänner och sjungit högt och ljudligt.
Har börjat leva livet tillsammans med min cykel och njutit av livet.
Har funnit mina favoritställen på denna jord vilket är Rosenfors, kompisgungan, skolgården, studsmattan och på alla dessa ställen där jag och mina älskade vänner håller hus när vi umgås.
Hängt med vänner så ofta jag kunnit och nu när sommarlovet i princip är här blir det ännu mer.
Maj har vart en otroligt bra månad och juni ska bli ännu bättre!

Av Frida Pettersson - 1 juni 2013 11:20

Tiden flyger iväg, nu är det juni och sommaren har börjat.
Jag är lyckligare än någonsin och har nog aldrig mått såhär bra!

Tänkte ta och göra en summering av maj sedan för jag tänkte att det är en kul grej liksom.

Gör erat bästa av juni, lev livet för det är nu det börjar på riktigt !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards