fridapetterssons

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Frida Pettersson - 2 juni 2013 21:52

Spenderat lite kvalitetstid med syster denna kväll.
Innan det tog jag ett bad, sedan gick vi ut och la oss lite på studsmattan.

Nu sitter vi framför tv:n, inte för att jag kollar sitter mest här för att ha lite sällskap haha.
Imorgon är det fotbollsdagen i skolan vilket är en utav de roligaste dagarna under skolåret. Dock inte lika roligt om det är dåligt väder.. Men det har bjudit till nästan varje år så hoppas på det imorgon också!

Puss!

Av Frida Pettersson - 2 juni 2013 17:51

Hej bloggisen!

Haft en bra men knas dag i Västerås. Tog tåget vid 12 men det var försenat en halvtimma. När vi tillslut kom fram så travade vi runt lite på egen hand och försökte hitta till önska torg dit vi skulle. Tillslut gav vi upp och frågade ett par pensionärer. De berättade att det var jättelångt och att vi var tvungna att ta buss. Först krånglade det med bussen också men tillslut fick vi tag på bussbiljetter och ca en halvtimma senare kom vi fram.

Fick stå och vänta en timma och stog längst fram. Efter ett tag får vi veta att Anton är sjuk, men kom ändå för att sjunga några låtar. Publiken var väldigt stor , han sjöng tre låtar och jag stog bara och log under några av de underbaraste 10 minuterna i mitt liv.
Efter allt detta kaos, svettandes, gåendes och skit så fick jag se han under 10 minuter, hade ögonkontakt och trots allt så var det värt det!

Tog oss tillbaka på nåt sätt och satte oss på donken ett bra tag.
Just nu sitter vi på tåget hem, bloggar mer sen!

Puss så länge!

Av Frida Pettersson - 2 juni 2013 09:26

Steg upp klockan 07.45 en söndag, förstår ni det ?!?
Och allt var i onödan.. Skulle tagit bussen 09.11 till tågstationen men vi ångrade oss och valde ett senare tåg istället, så nu går bussen dit 11.11
Jag hade kunnat sova så sjukt mycket längre, är fett arg haha..

Aja, det regnar och är grått och helt ärligt är jag inte speciellt sugen på att sitta utomhus och vänta i över 2 timmar. Men vad gör man inte liksom..

Ha det!

Av Frida Pettersson - 2 juni 2013 00:12

Ligger i sängen och i princip pissar ner mig för jag garvar så mycket.
Skriver med bästavännerna och vi ligger och skickar massa retarded bilder på varandra, bokstavligt talat dör.

Jaja imorgon är det Västerås som gäller och fortfarande inget planerat. Åh herre, hur ska detta sluta..
Önska oss lycka till typ!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards