fridapetterssons

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Frida Pettersson - 4 juni 2013 23:00

Nu ska jag försöka sova, sista natten innan frihet.
Allt känns bara så himla bra, lyckligast på jorden!!
Puss godnatt världens finaste ni!

Av Frida Pettersson - 4 juni 2013 21:57

Åh har jordens beslutångest över vilka shorts jag ska ha på mig imorgon.
Det står mellan 2 par men jag vet inte vilka jag ska ta?!!?
Aja, ska försöka klura på det resten av kvällen nu. Haha.

Bild i repris!

Av Frida Pettersson - 4 juni 2013 20:07

Börjar med lite spa vilket de flesta människor brukar njuta av. Men inte nu inte, som jag berättade så brände jag mig igår. Och det var inte lite heller.. Och det var rena helvetet att bada med detta ska jag säga, bränner och svider som fasen.
Jaja, ska nog lyckas överleva!

Puss så länge.

Av Frida Pettersson - 4 juni 2013 19:59

Nu ska här börjas göras iordning för morgondagen.
Kommer ha fullt upp ikväll, men ska försöka höra av mig så mycket som jag kan!

Av Frida Pettersson - 4 juni 2013 19:48

Vädret lyste upp nu under kvällen vilket verkligen uppskattas. Hoppas på toppenväder imorgon då vi får sommarlov, episkt!!

Drog som sagt ner till Rosenfors en stund där småbarnen hade avslutning. Som en tradition mötte jag upp Sporre där och hängde med honom under tiden.
En rätt bra sista-kväll-innan-skolavslutningen-kväll ifall ni fattar haha.

Av Frida Pettersson - 4 juni 2013 17:48

Sista dagen i skolan idag, eller ja kan väl inte påstå att det var skola. Snarare bara var i skolområdet och umgicks med vänner.

På förmiddagen städa vi ur skåpen, sedan hade vi i princip rast till 11 då vi käkade sedan åkte vi till Vilsta.
Hade shorts vilket man förväntas kunna ha i Juni men höll på frysa arslet av mig, bokstavligt talat.
Trots det kände jag mig lite pepp på att bada, så det var typ jag och killarna som gjorde det!

Efter skolan stack jag till stan med Johanna en stund.
Ska göra mig iordning inför min lillasysters skolavslutning nu. Nej, tänker inte göra mig fin men ligger i mjukisbyxor i sängen så kanske ska ta och piffa till mig lite haha.
Puss!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards