fridapetterssons

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Frida Pettersson - 5 juni 2013 23:50

Hej bloggen!

Kom faktiskt hem typ alldeles nyss, har bara slängt av mig kläderna och lagt mig i sängen, såå skönt!
Jag, Albin och Pärus drog hem till Sporre vid halv 9.
Körde lite fotboll och så på tomten och hade allmänt kul!
Efter det skulle vi bada , jag kände att fuck smink och skit. Så jag struntade fullständigt i hur jag såg ut och bara kbk.
Badade ett bra jäkla tag, minst en timma! Sjukt skönt i vattnet.

Efter det gick vi in, satte oss framför brasan med hög musik, godis och bara myste. Sjukt skön familj det där asså, så himla snälla!
Vi drog hem vid halv 12 och nu ligger jag här.

Känner hur sommarkänslorna är i hela kroppen, åh vad jag mår bra!

Av Frida Pettersson - 5 juni 2013 16:54

Sommarlovet 2013 har nu satt igång, skolan är slut för ett tag och jag slipper all denna stress i över 10 veckor.
Friheten känns i hela kroppen, allt känns så bra!
Att kunna göra vad jag vill , vara ute hur länge jag vill, värmen, sola, bada, umgås med mina finaste vänner, resa bort , skratta sönder mig, vara så otroligt yolo och ha så fantastiskt kul som bara vi kan!
Skulle kunna skriva en lista hur lång som helst på allt som ska göras denna sommar. Jag känner verkligen, helhjärtat, hur denna sommaren kommer bli den bästa någonsin.
Allt är perfekt nu, behöver inte ändra på någonting. Den här sommaren kommer inte bli som alla andra, den kommer bli speciell.

Jag ska göra det absolut bästa av varenda dag. Inga ord kan beskriva hur bra jag mår och så, men ja..

Av Frida Pettersson - 5 juni 2013 16:25

Antar att det inte bara jag som är sjukt lycklig just nu, åh vilken bra dag!
Först fick vi ha en traditionell liten avslutning hela skolan i gympasalen med "fin" sång osv.
Efter det fikade vi, gjorde lite saker med klassen och sedan.. SOMMARLOOOOV!
Kubbade ut på skolgården, kramade sönder alla jag kände och hoppade runt och var så himla glad!

Efter det stack jag med Albin och Casper hem till Albin där vi satt utomhus och spelade monopol och hade det ytterst mysigt!
Vid 12 mötte vi upp resten av gänget vid pizzerian för käk. Lika mysigt det!

Resten av dagen hängde vi på orrliden, körde fotboll, solade, åkte longboard osv osv.
Ikväll fortsätter det roliga!

Hörs! Njut av min fina lilla bildbomb.

Av Frida Pettersson - 5 juni 2013 06:34

Det är idag det gäller, allt jag väntat på under så långt tid. Jag kan inte fatta det.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards