fridapetterssons

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Frida Pettersson - 6 juni 2013 23:46

Klockan är kvart i 12 och jag kom precis innanför dörren.
Mötte Oscar vid 8 typ och hängde med han tills Albin kom vid halv 10.
Vi drog hem till honom, kollade film, skrattade ihjäl oss, och bara hade det bra tills för ca 5 minuter sen.
Cyklade rekordsnabbt hem, haha alltid jag att vara så mörkrädd.

Hade en tokbra kväll med finaste killarna, nu ska jag bara ha det mys!

Av Frida Pettersson - 6 juni 2013 15:44

Hela dagen har jag solat, det har varit så fruktansvärt varmt. Sådär som det ska vara på sommaren!
Har nyss kommit hem från en promenad med mamma och systrarna mina.
Haft det jättebra än så länge, ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Får se sen, puss så länge!

Av Frida Pettersson - 6 juni 2013 14:46

Av Frida Pettersson - 6 juni 2013 12:23

Har packat upp handdukar och shit över hela trädgården och massvis med kuddar och har ett mördarvapen vid min sida ifall det kommer nåt mer småkryp i närheten av mig dödar jag det på dirr.

Det är sjukt jäkla supervarmt ute, älskaar't. Åh, njuter!

Av Frida Pettersson - 6 juni 2013 11:22

Ligger nu i min säng och bölar ännu en gång på grund av småkryp.
Dom är ju så in i helvetes vidriga!
Vet seriöst inte hur jag ska klara sommaren..
Kommer definitivt inte kunna sola , så fort jag går utanför dörren blir jag snåkrypsinvarderad, dom små äcklena liksom dras till mig.

Åh herregud, färdig solat för min del.
Aldrig att jag går ut och lägger mig där igen..

Av Frida Pettersson - 6 juni 2013 10:39

Godmorgon bloggen!
Vaknade för inte så jättelänge sen och har nu tagit min första sovmorgon under sommarlovet, och fler ska det bli.

Fint väder ser det ut att vara också, dock vet jag inte om det är varmt eller så men solen lyser iallafall!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Det är ju student idag och tippar på att 99% av mina vänner ska dit, inte jag då. Haha, får väl gå ut och sola, mysigt det med!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards