fridapetterssons

Alla inlägg den 9 juni 2013

-

Av Frida Pettersson - 9 juni 2013 20:44

Haha känner att det blivit rätt meningslösa inlägg idag, men helt ärligt har jag inte alls haft mycket att blogga om.

Det har blivit en sån där dag då man ligger inne och kollar film hela dagen, äter, och har spa (för min del).

Nu på kvällen har jag iallafall vart ute på en pw med syster, behövligt.
Puss så länge!

-

Av Frida Pettersson - 9 juni 2013 16:07

Hela dagen har jag i princip kollat på film. Först "milf" och nu har jag precis kollat klart på "mama" för andra gången, var tvungen.

Nu har jag inte den blekaste aning om vad jag ska ta och hitta på..

Av Frida Pettersson - 9 juni 2013 13:34

Jag och sis har packat upp oss på hennes rum och sitter och skriver shoppinglistor, packlista osv. Haha åh, kommer behöva ha med mig såå mycket pengar kommer shoppa sönder!

Ska bli så himla underbart, bara 43 dagar kvar haha. Nejmen, tiden går fort så det är lugnt.

-

Av Frida Pettersson - 9 juni 2013 10:37

Har precis lagt mig i sängen igen. Vart en tidig morgon för mig, tack vare åskan. Rätt mysigt ändå tycker jag!
Satt ensam uppe på mitt rum med öppet fönster och bara kollade på blixtarna. Men vilket jäkla oväder det vart sen, tippade under en kort tid på om jag skulle dö haha..
Sedan gick jag ner och så åt vi frukost och spelade yatzy.

Borde vara rätt trött nu med tanke på att det vart rätt sent igår natt för min del. Men faktiskt inte.
Idag vet jag inte vad som händer, får ta dagen som den kommer.

-

Av Frida Pettersson - 9 juni 2013 00:43

Har precis kollat klart på en film, denna gång blev det "127 hours" och den var såå bra!
Trots att det inte är en film normala människor gråter till, så gjorde jag det såklart. Skräck, komedi, romantik, drama, thriller, spelar ingen roll vad det är jag gråter till varenda film. Haha asså jag är helt seriös, kan inte minnas en film som jag inte gråtit till..

Klockan närmar sig 1 på natten, och jag har redan , trots att det inte gått mycke alls utav sommarlovet hunnit vända på dygnet. Så det blir nog Inge sova för mig på ett tag.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards