fridapetterssons

Alla inlägg den 13 juni 2013

-

Av Frida Pettersson - 13 juni 2013 19:17

Mamma tvingade med mig till tunapark förut. Var på otroligt dåligt humör men shopping gör allt bättre!
Mycket rea, underbart. Fick med mig dessa 2 saker ni ser på bilderna här under.

Sen åkte vi till Coop och storhandlade.
Nu har jag precis ätit middag, tacoos ftw!
Puss så länge.

Av Frida Pettersson - 13 juni 2013 15:02

Sitter i badet, precis kollat klart på film.
Otroligt arg, frustrerad, besviken, ledsen, vet inte riktigt vad man ska kalla det...
Fick hem mina betyg på posten, egentligen är inte jag hon som bryr sig så jättemycket om sånt.. Men herregud, lärare kan gå och ta sig. Betygen nu för tiden är så jävla orättvisa. Man kämpar arslet av sig, för att bli godkänd. Man tror det går så himla bra, för att lärarna lurar i en massa skit. Nämner inte namn men en utav mina lärare säger hela tiden hur bra det går och hur duktig jag är, att jag ligger väldigt bra till osv. Förra terminen hade jag C, nu visar det sig att jag sänkt mig till D. Även andra ämnen har jag sänkt mig i. Detta är inte rätt. Känner fan för att åka och hemsöka henne, jag förtjänar bättre. Åh är så otroligt arg, så arg så jag blir frustrerad. När jag blir frustrerad gråter jag, så ni kan ju gissaaa vad jag gör nu..

Fan dig känner jag bara.

Av Frida Pettersson - 13 juni 2013 13:02

Vaknade strax efter 12, behövligt faktiskt. Fick ju inte sådär supermycket sömn natten till igår..

Käkade lite lunch och nu har jag lagt mig här i sängen och kollar på "Safe Haven" hört att den är bra så tänkte kolla!

Vädret är tråkigt så det får bli filmer och spa-dag, mysigt det med.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards