fridapetterssons

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Frida Pettersson - 14 juni 2013 21:21

Drog ut och åt med familjen ikväll, standard med ming. Dom har bröllopsdag imorgon så dom ville "fira" typ, haha.
Nejmen det var riktigt gott, personalen där är världens bästa. Kärlek till dom!!

Just nu sitter jag och äter godis, ska förmodligen sätta på någon film sedan eller nåt. Haha ja ni känner mig..

Puss på er, här har ni lite bilder från kvällen!

Av Frida Pettersson - 14 juni 2013 15:42

Åh herregud, hur länge sen var det sist? En månad, ett år? För länge iallafall. Trodde faktiskt det skulle funka men herregud babe jag kommer knappt ihåg hur din röst låter. Dags för dig att komma hem nu, saknar dig alldeles för mycket.
Längtan efter att få se ditt retarded ansikte tränger sig på. Längtan efter att få ett sånt där otroligt skrattanfall som bara går med dig, längtan efter att bara ha dig här mongo.
Saknar dig så så så mycket!! Jag ber dig kom hem nu, funkar inte en dag till utan dig.

Av Frida Pettersson - 14 juni 2013 15:08

Proviva, fil, special K, blåbär.

Av Frida Pettersson - 14 juni 2013 14:59

Måste erkänna att jag är rätt dum som plågar mig själv med skräckfilmer trots att jag inte ens kan sova ensam efter det.
Menmen, bra var den iallfall! Nu har jag sett alla tror jag.

Nu vet jag somsagt inte vad jag ska göra med mitt liv , haha..

Av Frida Pettersson - 14 juni 2013 13:16

Kalla mig sjukt i huvudet, men ja jag gillar att kolla på film.
Brukar alltid skriva att det är så himla mysigt. Men just nu? Njaa det vet jag inte riktigt.

Insåg att den var en SAW-film jag inte hade sett (?!?) så var liksom tvungen att kolla på den kände jag. Skiter redan ner mig, hur ska detta gå..

Av Frida Pettersson - 14 juni 2013 02:25

Okej okej.. Klockan är nu halv 3 och nej jag har inte gått och lagt mig. Är väldigt pigg så undrar hur jag ska kunna sova..
Ligger i sängen, svettas, och kollar weheartit.
Det har börjat ljusna lite utomhus. Rätt mysigt faktiskt.
Har ingen aning om vad jag ska hitta på nu. Kanske sova, kanske inte. Känner faktiskt inte för det.

-

Av Frida Pettersson - 14 juni 2013 01:22

Klockan är halv 2, och jag har precis kollat klart på en film.
Är pigg, men har inget bättre för mig så det blir väl att försöka sova snart.

Godnatt !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards