fridapetterssons

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 23:17

Även denna kväll spenderades med härligaste människorna, vilket ni kanske såg i förra inlägget, oliver var med också, fast han kom lite senare. Har faktiskt kommit hem rätt nyligen, och har precis hunnit bädda ner mig i sängen.

Hängde runt i skogstorp som alltid, så mys!

Imorgon blir det landet, borta från Eskilstuna 5 dagar. Ska fira midsommar och så med kusinerna, traditioner. Kommer sakna alla såå mycket, 5 dagar är långt tid.

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 21:34

Har det bra på skolan med skönaste gänget. Mycket skratt!
Sitter här med mitt brutna revben (okej jag överdriver igen, är inte säker på att det är brutet) och försöker skratta samtidigt som hela jag gör ont.
Hörs när vi hörs!

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 18:34

Alltid jag att vara så klumpig.
Dessa symtom stämmer ju ganska bra in om man säger så. #bajsarpåmigfyfanvadläskigt

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 18:15

Har vart med Johanna hela dagen, kom hem för ett tag sen. Har precis käkat middag, ska nu försöka packa lite tills imorgon (drar till landet i 5 dagar) vilket inte är min starka sida. Slutar med att jag packar ner typ 3 linnen men blir alltid lika besviken när jag inser att jag inte har något att ha på mig.. Problem, jag vet.

Efter det ska jag ner till Rosenfors och mysa med bästis, bada osv.
Blir säkert skitbra, puss så länge!

Bjuder på en mycket het bild från idag, mörda mig inte för bilden, vi är fett charmiga babe!

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 15:17

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards