fridapetterssons

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Frida Pettersson - 20 juni 2013 23:03

Haha just nu ligger jag och myser i mitt och systers mini rum.
Ni förstår här på landet bor min familj i en gäststuga på tomten. Men nu kände jag och Julia att vi inte ville dela rum med resten av familjen haha, så vi packade ner oss längst ner på hela tomten (och ja tomten är stor) i ett litet slags rum som finns här, det är inte stort men en våningssäng finns det iallfall.
Fett mysigt ju, nu har vi ett eget litet place och kan vara uppe hur länge vi vill.

Ja, med detta långa inlägg ville jag bara säga att vi bor här för tillfället ;)

Hoppas ni alla har det bra, puss på er!

[Bild]

Av Frida Pettersson - 20 juni 2013 20:08

Hej bloggisen!
Idag har vi varit i Norrtälje mestadels under dagen. Riktigt mysigt att vara tillbaka där faktiskt. Vi har storhandlat, gått i affärer osv.

Nu har jag precis kommit hem, vi har lagt i båten och tagit en härlig runda med den, kärlek!
Nu ska vi dra ner till ängen antar jag, träffa lite folk och så!

Himla bra dag det här, dock saknar jag alla i Eskilstuna..

Av Frida Pettersson - 20 juni 2013 13:17

Vid 12 åkte vi in til Norrtälje, mötte upp kusinerna och nu sitter vi här på någon restaurang och ska äta!
Ser inte särskilt gott ut om jag ska vara ärlig haha, men det får gå!
Pusshej sålänge!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards