fridapetterssons

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Frida Pettersson - 21 juni 2013 17:12

Hej bloggen!

Har haft en riktigt bra dag hittills.
Vaknade vid 10, fördrev tiden tills vid halv 1 då vi käkade lunch. Gjorde mig i ordning efter det och vid 2 kom skrindan. Och för er som inte vet vad det är så här på landet kommer varje år en traktor med typ flak efter med massa hö i. Åker runt lite här innan han kör oss till midsommarstången. Sjukt mysigt!

Väl där gick vi runt, träffade folk, fikade och det avslutades med fotbollsmatch mellan föräldrar och barn som varje är, dock spelade inte jag.

Nu ligger jag här på bryggan och har det bra. Senare blir det middag, sen tårta, på kvällen dra ner till ängen igen där det är fotboll och Höög musik dans osv. Inatt bli det nakenbad, haha så mysigt!

Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag så hörs vi.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards