fridapetterssons

Alla inlägg den 23 juni 2013

-

Av Frida Pettersson - 23 juni 2013 19:19

Vid halv 5 kom Johanna hit. Det var menat att vid skulle planera inför tisdagen men istället låg vi i sängen och hade slagsmål.
Men det kommer säkert gå bra ändå, vi är rätt spontana av oss så det blir kul!

Hon drog hem för ett tag sedan.
Nu vet jag icke vad jag ska hitta på.

-

Av Frida Pettersson - 23 juni 2013 10:17

Klockan nio vart jag väckt av att dom bankade sönder min dörr och en halvtimme senare satt jag i bilen.

Så nu är vi på väg hem. Ska bli skönt att vara i Eskilstuna i 2 dagar. I över morgon åker jag ju hit med Johanna. Kommer bli såå sjukt roligt!

Tänkte bara höra av mig lite.
Hoppas ni har det bra, puss.

[Bild]

-

Av Frida Pettersson - 23 juni 2013 00:13

Vid 8 drog vi till ängen, lirade fotboll, lika bra som vanligt. Efter det drog samma gäng som igår och badade, kände dock inte för att bada för det var svinkallt så jag och några andra satt och kollade istället.
Hade det riktigt mysigt!

Kvällen slutade trots det inte bra, men det drar jag inte upp här.
Just nu ligger jag ensam i mitt mini rum ute i skogen, scary as fuck. Sover här ensam inatt, får se hur det går. Jag som är så otroligt mörkrädd.. Kommer förmodligen gråta mig igenom natten haha, snälla messa mig iallafall!

Tänkte även berätta att jag ringde Johanna idag, vi spontanplanerade på ca 1 minut, så på tisdag drar vi två upp hit till landet och stannar till på fredag. Ska bli så sjukt mysigt, åh!

[Bild]

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards