fridapetterssons

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 23:21

Även denna kväller spenderades med härligaste killarna, dom stack hem alldeles nyss. Herregud så jag kommer sakna er asså!

Vi har cyklat runt, chillat vid stranden och efter det drog vi hem till våran stuga där vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Så fort dom drog packade jag och Johanna fram ännu en chips påse och en dricka och nu är det moff och seriöst jäkla kortspel här!
Vill så inte hem imorgon, men det planeras redan att åka tillbaka hit så fort som möjligt så ja.

Vi har haft det så jäkla kanoners här borta så det finns inte.
Seriöst, kan inte annat än att älska livet. Puss på er underbara människor!

-

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 20:46

Härlig dag, härligt väder, härliga människor, härlig musik. Här sitter vi vid stranden och har det bra.
Love life

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 18:26

Vi kan vi också.

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 15:32

Kvällen och natten spenderas med Albin och Henrik, vi hade otroligt roligt! Spelade kort, cyklade, kollade filmer, lyssnade på åskan. Kvällen bjöd även på massvis med skratt som gick över till tårar, och en hel del sång och dans av Albin och Henrik, det tackar vi för!

Dock har jag sovit max 2 timmar idag, haha men det var det så värt.
Det var supermysigt!

Nu sitter jag i bilen påväg hem från grisslehamn, passar på att blogga då. Vi har varit där och fikat, och så satt jag och Johanna och kollade på båtar och myste vid vattnet.
Ikväll blir det att träffa pöjkarna igen, haha vad annars.

Hoppas ni alla har det skit bra. Puss!

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 06:28

Nejmen hej på er!

Klockan är halv 7 på morgonen och här ligger jag och bloggar, och nej jag är inte uppe otroligt tidigt. Haha snarare uppe otroligt sent.

Albin och Henrik sov med oss här inatt, vi har haft superkul och så men bloggar mer om det sen. Just nu ligger han här bredvid och snarkar, haha. Alla sover förutom jag, fett surt.
Är otroligt pigg så funderar på att gå ut och dra en promenad ensam eller någe haha

Vi har iallafall haft det otroligt bra, skriver mer sen. Puss så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards