fridapetterssons

Alla inlägg under juni 2013

Av Frida Pettersson - 12 juni 2013 21:54

Myser framför tv:n jag och syster. Kollar film men just nu är det reklam så tänkte ta lite tid till bloggen.

På senaste har uppdateringen inte varit sådär superbra, men försöker blogga så ofta jag kan! Ibland har man bara inte tid, som dom här 2 dagarna då jag har gjort saker verkligen hela tiden. Hoppas ni förstår och hoppas även att ni inte slutar läsa för det!

Puss och kram!

Av Frida Pettersson - 12 juni 2013 17:09

Idag har varit en riktigt bra dag den också. Har cyklat till Vilsta tillsammans med Nellie. Vi låg bara och solade och hade det mysigt. Lite senare kom Gustaf och Robin och så umgicks vi med dom! Härliga killar.

Har varit ett par hektiska dagar, har haft fullt upp i princip hela tiden. Men det är så jag fungerar och så jag vill ha det, älskar det!


Oj!

Av Frida Pettersson - 12 juni 2013 16:30

Hahaha oupsi, insåg nu att i mitt inlägg där förut råkade jag skriva "säckade" istället för "däckade". Hoppas ni förstår min lilla tabbe och inte tror jag är helt retarded.
Tänkte bara säga att det skulle stå däckade, punkt slut.

Av Frida Pettersson - 12 juni 2013 12:22

Tar mig lite tid att blogga nu innan jag ska iväg igen.

Igår var en sjukt bra dag! Träffade Casper och Arvid och cyklade till sommarhemmet, efter ett tag kom även Angelika och Nellie. Solade, badade och hade det sjukt kul!
Efter det hängde vi runt i skogstorp.

Tog ett mellanstopp hemma hos mig för lite käk sedan vidare till orrliden där vi kollade på träning, käkade glass och var otroligt gymnastiga av oss.

På kvällen drog jag och Nellie ner till Rosenfors för ett Kvällsdopp. Sedan köpte vi mys och åkte hem till henne igen där vi bestämde för att övernatta på studsmattan. Och det gjorde vi.

Min outfit under natten bestog av: sockor, tofflor, mjukisbyxor, linne, tjocktröja, onepiece, morgonrock, sovsäck (som vi hoppade runt i) samt 5 miljarder täcken, kuddar, filtar osv. Sjukt mysigt.

Hade en otroligt trevlig natt, gjorde massa kul. Säckade strax efter 3 och fick runt 4 timmar sömn.

Nu ska jag rulla vidare mot Vilsta med Nellie för bad, sol och träffa kul folk!
Hörs när vi hörs sorry för Bibeln.

Mys

Av Frida Pettersson - 11 juni 2013 22:07

Hej finaste läsare!
Har haft en så otroligt härlig sommardag med massa underbara vänner.

Ni får leva med ingen uppdatering idag, tyvärr. Denna bild får visa vad som händer just nu, hihi coozy!

Hörs imorn i guess.

Mys

Av Frida Pettersson - 11 juni 2013 00:16

Haft en jättebra kväll, ätit massa gott och haft det trevligt med familjen.

Just nu ligger jag inne i syrrans rum, drar en sleepover här innat. Båda vi kände att det var nödvändigt tack vare för mycket skräckfilm och åska på senaste. Kunde sååå inte sova igår, låg inmosat i ett hörn och svettades samt typ grät så fort minsta lilla ljud lät. Skräckfilm är inte bra efteråt..

Puss!

Mys

Av Frida Pettersson - 11 juni 2013 00:16

Haft en jättebra kväll, ätit massa gott och haft det trevligt med familjen.

Just nu ligger jag inne i syrrans rum, drar en sleepover här innat. Båda vi kände att det var nödvändigt tack vare för mycket skräckfilm och åska på senaste. Kunde sååå inte sova igår, låg inmosat i ett hörn och svettades samt typ grät så fort minsta lilla ljud lät. Skräckfilm är inte bra efteråt..

Puss!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards