fridapetterssons

Alla inlägg under juni 2013

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 18:26

Vi kan vi också.

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 15:32

Kvällen och natten spenderas med Albin och Henrik, vi hade otroligt roligt! Spelade kort, cyklade, kollade filmer, lyssnade på åskan. Kvällen bjöd även på massvis med skratt som gick över till tårar, och en hel del sång och dans av Albin och Henrik, det tackar vi för!

Dock har jag sovit max 2 timmar idag, haha men det var det så värt.
Det var supermysigt!

Nu sitter jag i bilen påväg hem från grisslehamn, passar på att blogga då. Vi har varit där och fikat, och så satt jag och Johanna och kollade på båtar och myste vid vattnet.
Ikväll blir det att träffa pöjkarna igen, haha vad annars.

Hoppas ni alla har det skit bra. Puss!

Av Frida Pettersson - 27 juni 2013 06:28

Nejmen hej på er!

Klockan är halv 7 på morgonen och här ligger jag och bloggar, och nej jag är inte uppe otroligt tidigt. Haha snarare uppe otroligt sent.

Albin och Henrik sov med oss här inatt, vi har haft superkul och så men bloggar mer om det sen. Just nu ligger han här bredvid och snarkar, haha. Alla sover förutom jag, fett surt.
Är otroligt pigg så funderar på att gå ut och dra en promenad ensam eller någe haha

Vi har iallafall haft det otroligt bra, skriver mer sen. Puss så länge.

Av Frida Pettersson - 26 juni 2013 18:29

Hej bloggen!
Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar.

Vi kom faktiskt hem för inte så superlänge sen, vi var och badade med Henrik och Albin, sedan drog vi till bryggan och bara satt och snackade ett bra tag.

Hörs när vi hörs, puss!

Av Frida Pettersson - 26 juni 2013 15:17

Hej bloggen!
Sitter i bilen påväg hem och tänkte ta och blogga lite, men som innan vet ni hur det är med bilderna inte säkert att dom kommer upp men ja.

Igår kväll träffade vi Henrik och Albin, så otroligt härliga killar! Vi hade jättekul, cyklade runt, hängde vid stranden, besökte ett gammalt öde hus, skitlääskigt (bild där nere) osv. När vi kom hem vid halv 12 spelade vi kort och myste.

Idag vaknade vi vid halv 12, lagade lunch och gjorde oss iordning. Sedan åkte vi in till Norrtälje, gick runt lite och fikade och nu sitter vi i bilen påväg hem.

Senare ska vi väl förmodligen träffa Henrik och Albin igen, det blir skitbra!
Vi har det otroligt bra här borta, åh vill stanna här.

Av Frida Pettersson - 25 juni 2013 19:39

Hej på er!

Kom upp hit till landet vid halv 3. En halvtimme senare drog vi oss mot stranden och var där till 5.
Badade, solade, åt chips och myste.

När vi kom hem myste vi i stugan samt spelade kort, haha det roliga är att båda vi är fett tävlingsinrikdade, så det blev blodigt allvar. Skrattade tills tårarna rann och sjöng!

Vid 6 käkade vi middag, Johanna och jag lagade iordning tacos, käkade ute, supermysigt!
Nu ligger vi i stugan, Johanna är trött och jag är en pain in the ass och väcker henne, hehe. Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt!

Förresten, mitt internet går typ inte att ladda upp bilder med så ni vet, prövar i detta inlägg men om det inte kommer upp några förstår ni varför. Eller så kommer det väl upp typ 2/4 eller nånting. Aja.

Av Frida Pettersson - 25 juni 2013 11:56

Hej bloggen!

Just nu sitter vi äntligen på bussen på väg mot älskade Norrtälje där vi sedan möter farfar för att åka och handla lite och så.

Vi lyckades jäkligt bra med att ta oss ända hit, nu sitter jag här och njuter med godis som räddade min dag.

Hoppas ni alla har det sjukt bra, det har jag! Puss

Av Frida Pettersson - 24 juni 2013 23:13

Måste försöka sova skapligt inatt men hur fasen ska det gå?! Har inte lagt mig innan 3 typ en enda natt, kommer definitivt inte kunna somna..

Imorgon är det upp tidigt som gäller. Jag som inte har ställt alarm på hur länge som helst, och har inte heller gått upp innan 10 haha. Seriöst, kommer dö.

Puss!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards