fridapetterssons

Alla inlägg under juni 2013

Av Frida Pettersson - 24 juni 2013 22:38

Hade tydligen sovit på mina hörlurar inatt, av någon anledning.
Nu är dom lite skela om man säger så.. Och nej, jag har inte lagt dom sådär utan dom liksom ser ut så nu.. Ingen idé att försöka böja tillbaka dom för då går dom väl av.
Haha jag är förjävla bra jag!

Av Frida Pettersson - 24 juni 2013 20:57

Har precis packat klart inför imorgon, har väl förmodligen glömt något men jaja..
Är såå pepp inför detta, ska bli sjukt kul!
Tar tåget till Stockholm vid 10, sedan tunnelbanan till tekniska högskolan och därifrån en buss till Norrtälje där vi strosar runt lite, såå mysig stad!
Farfar kommer och hämtar oss där vid 1.
Vi stannar till på fredag, så får se hur det blir med uppdateringen.
Internet där suger och jag känner på mig att mitt 3G kommer ta slut så ja..

Det kommer iallafall bli så himla roligt, känslan av att få vara så himla fri, underbart. Inga päron, bara farmor och farfar som låter oss göra vad vi vill. + att vi bor i egen stuga, hur braa liksom? Åh, längtar!

Av Frida Pettersson - 24 juni 2013 11:50

Hej bloggen!
Vaknade vid 11, drog på mig kläder och 5 minuter senare var jag ute på promenad med hunden min.
Sjukt varmt ute, både jag och Wille måste sett ut som flämtande retards.

Nu ligger jag i badet, måste fräscha upp mig inför både idag och imorgon och så.

Halv 3 idag ska jag vara hos polisen, badass. Haha nej jag skojade bara, ska endast fixa pass ;)
Funderar på hur jag ska hinna, jaja jag får försöka skynda mig.

Av Frida Pettersson - 24 juni 2013 00:30

Ligger här och kollar instagram och shit vad spam med gulligull förhållanden det är.
Tycker verkligen på riktigt synd om mig själv. Herregud jag menar, varenda människa på denna jord verkar ha det såå bra men sin kära pojk/flick-vän. Och sedan kommer man till sådana som mig.
Varför i helvete liksom..

Åhgud, stackars stackars stackars mig. Kärlek är svårt.

Av Frida Pettersson - 24 juni 2013 00:19

Har haft en härlig kväll med bästa killarna! Vi gjorde det vanliga haha, ja ni vet hänga på skolan, skratta ihjäl oss osv. Fick även för oss att köra dunk roliga som vi är, dock stötte jag på alldeles för många spindlar under den tiden, så usch nej avslutade lika snabbt som vi började.
Kom hem vid halv 12. Nu ligger jag i sängen och myser med musik.

Ursäkta för dålig uppdatering nu för tiden, har såå mycket annat för mig.

-

Av Frida Pettersson - 23 juni 2013 19:19

Vid halv 5 kom Johanna hit. Det var menat att vid skulle planera inför tisdagen men istället låg vi i sängen och hade slagsmål.
Men det kommer säkert gå bra ändå, vi är rätt spontana av oss så det blir kul!

Hon drog hem för ett tag sedan.
Nu vet jag icke vad jag ska hitta på.

-

Av Frida Pettersson - 23 juni 2013 10:17

Klockan nio vart jag väckt av att dom bankade sönder min dörr och en halvtimme senare satt jag i bilen.

Så nu är vi på väg hem. Ska bli skönt att vara i Eskilstuna i 2 dagar. I över morgon åker jag ju hit med Johanna. Kommer bli såå sjukt roligt!

Tänkte bara höra av mig lite.
Hoppas ni har det bra, puss.

[Bild]

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards