fridapetterssons

Alla inlägg under juni 2013

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 18:34

Alltid jag att vara så klumpig.
Dessa symtom stämmer ju ganska bra in om man säger så. #bajsarpåmigfyfanvadläskigt

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 18:15

Har vart med Johanna hela dagen, kom hem för ett tag sen. Har precis käkat middag, ska nu försöka packa lite tills imorgon (drar till landet i 5 dagar) vilket inte är min starka sida. Slutar med att jag packar ner typ 3 linnen men blir alltid lika besviken när jag inser att jag inte har något att ha på mig.. Problem, jag vet.

Efter det ska jag ner till Rosenfors och mysa med bästis, bada osv.
Blir säkert skitbra, puss så länge!

Bjuder på en mycket het bild från idag, mörda mig inte för bilden, vi är fett charmiga babe!

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 15:17

Av Frida Pettersson - 18 juni 2013 00:45

Hej bloggen!

Uppdateringen idag har inte varit bra, fy skäms. Så kan det vara ibland.

På kvällen drog jag ut och träffade Johanna. Hoppade på varandra som retards, lycka. Redan en minut senare hade vi fått 10000 skrattattacker, att en människa kan få en skratta så mycket..

Arvid och pärus kom efter ett tag, återförenades efter typ en vecka ifrån varandra.
Efter ett tag kom även oliver. Bara hängde runt, snackade, hade kul, standard. Fick ett par groteska skrattkramper också.

Har även fått present från Johanna. En supersnygg t-shirt, armband och turktuggumin. Bästa bror!
Bild i repris.

Av Frida Pettersson - 17 juni 2013 12:34

Vaknade upp vid halv 11 av att solen lyste, dock är det typ minusgrader ute (okej jag överdriver) men helt ärligt.. Detta kallar inte jag sommar..

Har hunnit fört ett väldigt härligt telefonsamtal med bästis. Efter 2 veckor utan att ens höra hennes röst var det vad jag behövde, saknar dig mest av allt!

Vart en ovanligt sen natt/ tidig morgon för mig igår haha. Var otroligt pigg och bara orkar inte sova haha!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards