fridapetterssons

Alla inlägg under juni 2013

Av Frida Pettersson - 17 juni 2013 02:03

Allt känns såå bra just nu. Min älskade Babel är hemma, dock kommer hon inte till Eskilstuna förens imorgon kväll men HON ÄR HEMMA, och det är allt jag bryr mig om!
Jag har under hela kvälllen/natten hittills skrivit med toksköna personer som verkligen får en på bra humör.
Det är sommarlov, snart midsommar. Massa sjukt roliga saker planeras med bästavännen och gänget.
Allt är bara så jäkla bra!

-

Av Frida Pettersson - 16 juni 2013 21:04

Har nyligen tagit ett bad. Försökt bota huvudvärken men fasen heller. Den sitter där den sitter.

Saknar Johanna så det gör ont. Hon sitter på flyget nu i guess, vill bara krama sönder henne. Herregud, kom hem nu bebis..

Av Frida Pettersson - 16 juni 2013 17:17

Var en sväng hos gammelfarmor förut, där var även min morbror som var alltför länge sen jag såg! Haha så sjukt kul är han.

Just nu ligger jag i sängen, är på ganska dåligt humör. Huvudet bultar, tänk om jag blir sjuk?! Nej, det får inte hända.

Ska sluta klaga, ha det!

Av Frida Pettersson - 16 juni 2013 10:59

Klockan är inte ens 11 än (en minut i, hahaha) och jag har redan varit vaken en stund. Feeling proud, måste sluta sova bort hela dagarna.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, antagligen ingenting eftersom jag är en slö potatis som inte orkar röra sig utanför sängen, fett pin.

Bjuder på en ful egopic såhär direkttagen nu på morgonen, fiint.

Av Frida Pettersson - 16 juni 2013 01:52

Hej ni läsare som är vakna!

Just nu ligger jag i sängen, svettas som en gris (som varje natt) håller på att kissa på mig, samt för fina konversationer med Arvid. Haha, du är allt kul du!

Pigg som vanligt, ja ni förstår, ni har väl lärt er mina rutiner nu. Behöver kanske inte skriva så mycket mer om det..

Haha och förresten, vet att det blir otroligt mycket bilder på mina ben nu för tiden, men är så himla slö så orkar inte ta några egopics det är mycket lättare att bara slänga upp en bild på benen ;) hoppas ni förstår min tanke, haha.

Av Frida Pettersson - 15 juni 2013 23:43

Hej bloggen!

Trots att jag haft ca all tid i världen till att blogga idag har det inte blivit så mycket, hmm.. Helt ärligt har jag faktiskt inte orkat, men nu så!

Haft en väldigt trevlig kväll. Umgåtts med Julia och ätit mycket gott, t.ex Jordgubbar och chips.

Nu ligger jag i en nybäddad säng och lyssnar på el fantastico musica (hur kan jag ha B i spanska? Hahaha).
Väldigt mysigt om jag får säga det själv.

Imorgon kommer Johanna hem, har saknat och saknar henne såå mycket. Närmare 2 veckor, herregud. Darling, kom hem fridapiggy behöver dig här!!

Ni kan ju passa på att adda mig på snapchat också, där heter jag "ppetterssoon". Puss!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards